Μέτρηση εικόνας στα καταστήματα τροφίμων(store image)

Ράπτη, Κωνσταντίνα-Ειρήνη (2003) Μέτρηση εικόνας στα καταστήματα τροφίμων(store image). BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
epeap31_2003.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (550kB)

Abstract

Η πτυχιακή αυτή εργασία αποτελεί μια έρευνα αγοράς η οποία έχει διεξαχθεί με σκοπό να κατανοήσουμε την συμπεριφορά των καταναλωτών έναντι στην εικόνα των καταστημάτων πώλησης τροφίμων. Από την πολύμηνη αυτή έρευνα, αποκόμισα καλές εντυπώσεις αλλ ά και γνώσεις για το πως διεξάγεται μια έρευνα αγοράς και πως μέσα από μια τέτοια έρευνα μπορούν να βγουν συμπεράσματα για τις προτιμήσεις των καταναλωτών. Η έρευνα αγοράς είναι μια τεχνική του marketing και μέσω του ερωτηματολογίου που έχει συνταχθεί θα μπορούν να εξαχθούν όλες τις πληροφορίες που χρειαζεται η έρευνα.

Item Type: Thesis (BSc)
Uncontrolled Keywords: Συμπεριφορά καταναλωτή, Λιανικό εμπόριο (ερωτηματολόγιο), Διεξαγωγή έρευνας
Subjects: Κ > Καταναλωτική συμπεριφορά
Τ > Τρόφιμα
Divisions: Σχολή Τεχν.Γεωπονίας και Τεχν.Τροφίμων και Διατροφής > Τμήμα Εμπορίας και Ποιοτικού Ελέγχου Αγροτικών Προϊόντων (Φλώρινα)
Depositing User: Προσωπικό Καταθετηρίου
Date Deposited: 24 May 2015 14:35
Last Modified: 24 May 2015 14:35
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/1017

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top