Τεχνικές ελέγχου ποιότητας online υπηρεσιών

Κολοβός, Ιωάννης (2006) Τεχνικές ελέγχου ποιότητας online υπηρεσιών. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
D7_2006.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (7MB)

Abstract

Η παρούσα πτυχιακή ασχολείται με τους τρόπους και τις τεχνικές τους οποίους μπορούμε να ελέγξουμε την ποιότητα μια Online υπηρεσία. Ο στόχος μας είναι να κατανοήσουμε και να αναλύσουμε σε βάθος τα αίτια και τις αφορμές που οδηγούν σε προβλήματα σε μια υπηρεσία. Ξεκινώντας λοιπόν αναλύουμε την αρχιτεκτονική και τον τρόπος ροής των υπηρεσιών, αλλά και τα βασικά μέρη ενός μηχανισμού παροχής υπηρεσίας, τις βασικές τεχνολογίες όπως SOAP, WSDL, την οικογένεια XML αλλά και τα δημόσια μητρώα UDDI, τα οφέλη, τον τρόπο ασφάλειας και τις κατηγορίες. Όλα αυτά θα έχουν σαν αποτέλεσμα να κατανοήσουμε ευκολότερα στην πορεία τον τρόπο που δουλεύουν οι μηχανισμοί και οι αρχιτεκτονικές. Έπειτα αναφερθήκαμε στην ποιότητα υπηρεσίας (QOS) αλλά και την κλάση της υπηρεσίας (COS). Είδαμε τις αρχιτεκτονικές αλλά και τα μοντέλα διαχείρισης του μηχανισμού κυκλοφορίας (traffic Engineering). Με ποιους τρόποι μπορούμε να μετρήσουμε την ποιότητας υπηρεσίας αλλά και πια μπορεί να είναι τα πεδία εφαρμογής , όπως και τις απαιτήσεις που χρειάζεται .Τις πολιτικές που μπορούν να υλοποιηθούν και να εφαρμοστούν με χρήση συγκεκριμένων πρωτοκόλλων και την διαχείριση τους με το Policy Management.Τις τεχνολογίες που χρησιμοποιεί η ποιότητας υπηρεσίας. Στην πορεία αναφερθήκαμε και αναλύσαμε το SLA (Service Level Agrimeent), και πια μπορεί να είναι τα οφέλη στον τελικό χρήστη αλλά και τα μειονεκτήματα και πλεονεκτήματα για έναν Services Provider (SP). Ποιες κατηγορίες υπάρχουν και πώς αυτά αλληλοσυνδέονται με το QOS. Τέλος αναφερθήκαμε αναλυτικά στις 2 αρχιτεκτονικές και μοντέλα που χρησιμοποιούνται σήμερα για την παροχή υπηρεσιών και τις αναλύσαμε. Αυτές είναι η Ολοκληρωμένες υπηρεσίες RSVP/Integrated services και οι ∆ιαφοροποιηµένες υπηρεσίες DIFFSERV (Differentiated services) Τις διαφορές που υπάρχουν μετάξι τους τα προτόκωλλα και τις τεχνικές που χρησιμοποιεί η κα8εμια αλλά και πια είναι τα μέρη όπου μπορούμε να ελέγχουμε την υπηρεσία, είτε σαν χρήστης αλλά και σαν παροχέας.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Σαπαλίδης Κωνσταντίνος
Uncontrolled Keywords: Ηλεκτρονικές υπηρεσίες, Ταξινόμηση υπηρεσιών, Αξιολόγηση παρεχόμενων υπηρεσιών
Subjects: Π > Πληροφορική
Π > Ποιότητα υπηρεσιών
Divisions: Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Κοζάνη)
Depositing User: Προσωπικό Καταθετηρίου
Date Deposited: 13 Apr 2015 21:01
Last Modified: 13 May 2015 20:55
URI: http://anaktisis.teiwm.gr/id/eprint/1814

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top