Αξιοποίηση στοιχείων συμπεριφοράς καταναλωτή και επιλογή διαφημιστικής εκστρατείας

Παρταφύλα, Αικατερίνη (2008) Αξιοποίηση στοιχείων συμπεριφοράς καταναλωτή και επιλογή διαφημιστικής εκστρατείας. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
D92_2008.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (6MB)

Abstract

Στην εργασία που ακολουθεί θα μιλήσουμε για τον καταναλωτή και την συμπεριφορά του. Θα δώσουμε διάφορες πληροφορίες οι οποίες είναι χρήσιμες για να κατανοήσουμε την σημαντικότητα του, αλλά και τον ρόλο του στον χώρο της οικονομίας και των επιχειρήσεων. Θα δούμε όλες εκείνες τις διαδικασίες οι οποίες προηγούνται των καταναλωτικών αποφάσεων αλλά και από που πηγάζουν, καθώς και χρήσιμες έρευνες που έγιναν στους καταναλωτές σχετικά με κρίσιμα ερωτήματα της συμπεριφοράς τους αλλά και των προτιμήσεων τους, και την γνώμη τους.Στο τελευταίο σκέλος της εργασίας, θα μιλήσουμε για την διαφήμιση των επιχειρήσεων και για την διαφημιστική τους εκστρατεία. Θα αναφερθούμε σε χρήσιμες πληροφορίες και ερωτήματα γύρω από την διαφήμιση και την διαφημιστική εκστρατεία, καθώς επίσης θα εξετάσουμε και μία μελέτη περίπτωσης διαφημιστικής εκστρατείας της Τράπεζας Κύπρου.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Ζησόπουλος Δημήτριος
Uncontrolled Keywords: Συμπεριφορά καταναλωτή, Τύποι διαφημιστικής εκστρατείας, Διαφημιστική εκστρατεία Τράπεζας Κύπρου
Subjects: Δ > Διαφήμιση
Κ > Καταναλωτική συμπεριφορά
Divisions: Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Κοζάνη)
Depositing User: Προσωπικό Καταθετηρίου
Date Deposited: 17 Apr 2015 17:15
Last Modified: 17 Apr 2015 17:15
URI: http://anaktisis.teiwm.gr/id/eprint/2143

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top