Business Plan Εταιρείας παροχής υπηρεσιών: το Business Plan της WIND

Λιτίνας, Αντώνιος (2009) Business Plan Εταιρείας παροχής υπηρεσιών: το Business Plan της WIND. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
D44_2009.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (4MB)

Abstract

Η WIND ΕΛΛΑΣ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ Α.Ε.Β.Ε. δραστηριοποιείται στον κλάδο των τηλεπικοινωνιών. Ιδρύθηκε το 1992 και παρέχει υπηρεσίες κινητής τηλεφωνίας. Η WIND σήμερα είναι μία από τις μεγαλύτερες εταιρείες στην Ελλάδα με κύκλο εργασιών που ξεπέρασε τα 1,3 δις ευρώ το 2007 και περισσότερους από 5,5 εκατομμύρια πελάτες. Απασχολεί πάνω από 1650 εργαζομένους. Οι πλέον προηγμένες υπηρεσίες που προσφέρει στους καταναλωτές χαρακτηρίζονται από το πλούσιο περιεχόμενο, την εύκολη χρήση, κυρίως όμως από το οικονομικό όφελος που έχουν οι συνδρομητές της εταιρείας. Οι χρήστες της κινητής τηλεφωνίας, χρησιμοποιούν την κινητή επικοινωνία προκειμένου να κάνουν τη ζωή τους καλύτερη, να έχουν πρόσβαση σε πληροφορίες αλλά και για να συνδέονται με τον υπόλοιπο κόσμο εύκολα και γρήγορα. Ο κλάδος της κινητής τηλεφωνίας είναι ένας από τους πλέον αναπτυξιακούς τομείς της χώρας, καθώς οι εταιρείες που δραστηριοποιούνται στην παροχή υπηρεσιών κινητής τηλεφωνίας έχουν προχωρήσει σε επενδύσεις μεγάλης αξίας, τόσο για τη δημιουργία τηλεπικοινωνιακών και τεχνολογικών υποδομών, όσο και για την απασχόληση ανθρώπινου δυναμικού. Η ελληνική αγορά κινητής τηλεφωνίας χαρακτηρίζεται από έντονο αλλά δίκαιο ανταγωνισμό μεταξύ των παρόχων, ο οποίος λειτουργεί προς όφελος των καταναλωτών. Η ανάπτυξη διαρκώς καινούργιων καινοτόμων υπηρεσιών δεν σταματά ποτέ, διότι συνεχώς δημιουργούνται νέες ανάγκες από τους πελάτες της εταιρείας. Η ανάπτυξη των υπηρεσιών και η εξέλιξη των υποδομών γίνονται κατά τέτοιο τρόπο ώστε να διασφαλίζεται η μικρότερη δυνατή παρέμβαση στο περιβάλλον, είτε πρόκειται για τον αστικό ιστό είτε για της μη κατοικημένες περιοχές. Οικονομία-Περιβάλλον-Κοινωνία είναι τρεις κρίκοι από την ίδια αλυσίδα, τους οποίους φροντίζει η εταιρεία να αναπτύσσει παράλληλα, αποδίδοντας την ίδια βαρύτητα σε όλους. Πιστεύοντας ότι η βιώσιμη ανάπτυξη της εταιρείας εξαρτάται τόσο από την επιχειρηματική, όσο και από την περιβαλλοντική και κοινωνική δραστηριότητά της, ενσωματώνει στην καθημερινή της ενασχόληση, πράξεις που συμβάλλουν για ένα καθαρότερο περιβάλλον και μία καλύτερη κοινωνία.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Γκούπα Ελένη
Uncontrolled Keywords: Επιχειρηματικό σχέδιο Wind, Marketing plan, Υπηρεσίες κινητής τηλεφωνίας,
Subjects: Ε > Επιχειρηματικά σχέδια
Κ > Κινητή τηλεφωνία
Divisions: Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Κοζάνη)
Depositing User: Προσωπικό Καταθετηρίου
Date Deposited: 20 Apr 2015 06:13
Last Modified: 31 May 2015 16:43
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/2241

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top