Τραπεζικό μάρκετινγκ: τα τραπεζικά προϊόντα της Εθνικής Τράπεζας της Ελλάδος Α.Ε.

Θεοδωρλή, Ειρήνη (2006) Τραπεζικό μάρκετινγκ: τα τραπεζικά προϊόντα της Εθνικής Τράπεζας της Ελλάδος Α.Ε. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
epeap84_2006.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (288kB)

Abstract

Στην εργασία αυτή γίνεται μια προσπάθεια συγκέντρωσης των Τραπεζικών Προϊόντων της ΕΤΕ παραθέτοντας μερικές φορές και στοιχεία όπως: Τιμολογιακή Πολιτική, Συγκριτικό πλεονέκτημα, Πολιτική Πωλήσεων, Χαρακτηριστικά προϊόντων κλπ. Τα στοιχεία αυτά ανήκουν στο μείγμα Μάρκετινγκ των Τραπεζικών Υπηρεσιών. Το επόμενο βήμα της εργασίας αυτής θα μπορούσε να είναι μία έρευνα στους καταναλωτές – πελάτες των Τραπεζικών Υπηρεσιών με σκοπό να γίνει γνωστή η θέση τους απέναντι τόσο στο Τραπεζικό Σύστημα όσο και στα προϊόντα τους.

Item Type: Thesis (BSc)
Uncontrolled Keywords: Τραπεζικό μάρκετινγκ, Τραπεζικά προϊόντα, Εθνική Τράπεζα
Subjects: Τ > Τράπεζες και τραπεζικές εργασίες - Χρηματοοικονομική ανάλυση
Τ > Τραπεζικό μάνατζμεντ
Divisions: Σχολή Τεχν.Γεωπονίας και Τεχν.Τροφίμων και Διατροφής > Τμήμα Εμπορίας και Ποιοτικού Ελέγχου Αγροτικών Προϊόντων (Φλώρινα)
Depositing User: Προσωπικό Καταθετηρίου
Date Deposited: 01 Mar 2015 15:19
Last Modified: 15 Jun 2016 06:53
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/226

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top