Έρευνα μάρκετινγκ μέσω διαδικτύου : έννοια, ρόλος, δυνατότητες, τάσεις

Κυρίτσογλου, Κωνσταντίνος (2012) Έρευνα μάρκετινγκ μέσω διαδικτύου : έννοια, ρόλος, δυνατότητες, τάσεις. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
IT7_2012.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (534kB)

Abstract

Η έρευνα Μάρκετινγκ είναι ένα σημαντικό κομμάτι της διαμόρφωσης στρατηγικής των επιχειρήσεων και διακρίνεται σε πέντε κατηγορίες: Την έρευνα αγοράς, την έρευνα προϊόντος, την έρευνα πολιτικής τιμών - κερδών, την έρευνα δικτύων διανομής και την έρευνα επί του μείγματος προβολής. Το Ίντερνετ έχει συμβάλλει σημαντικά στην διαμόρφωση των στρατηγικών Μάρκετινγκ που προκύπτουν από την έρευνα μάρκετινγκ. Αυτός που διεξάγει έρευνα μάρκετινγκ εστιάζει σε τρία πράγματα: στο σχέδιο της έρευνας ( survey design ), στην μέθοδο δειγματοληψίας ( sampling ) και στην έρευνα πεδίου ( field work ). Με τον συνδυασμό αυτών των τριών στοιχείων, προκύπτουν διαφορετικοί τύποι έρευνας Μάρκετινγκ. Τα σημαντικότερα στοιχεία της έρευνας Μάρκετινγκ μέσω διαδικτύου, είναι δειγματοληψία και η υποβολή ηλεκτρονικών ερωτηματολογίων. Παρ’ όλα αυτά, διάφορα προβλήματα μπορούν να προκύψουν κατά την διάρκεια των διαδικασιών αυτών όπως προβλήματα με το δείγμα ή με την διαδικασία της δειγματοληψίας. Στους τρόπους έρευνας αγοράς για ηλεκτρονικό κατάστημα συμπεριλαμβάνονται τα ερωτηματολόγια και τα πειράματα και στα στοιχεία που μπορούν να συλλεχθούν, συμπεριλαμβάνονται τα στοιχεία από τις πωλήσεις, τον ανταγωνισμό και την προβολή της εταιρείας. Οι εταιρείες μπορούν να χρησιμοποιήσουν τα μπλογκς και τις ιστοσελίδες καθώς και τους ιστοτόπους κοινωνικής δικτύωσης για να αφουγκραστούν τις απόψεις του καταναλωτικού κοινού, μέσα στο πλαίσιο του περιβάλλοντος του Web 2.0. Οι δυνατότητες αυτές, έρευνας μάρκετινγκ, που ανοίγονται, μπορούν να βελτιώσουν μελλοντικά και να προχωρήσουν ένα βήμα παραπέρα, τα 4P του μίγματος Μάρκετινγκ.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Παπαδοπούλου Όλγα
Uncontrolled Keywords: Στρατηγικό μάρκετινγκ, Έρευνα αγοράς, Χρήσεις του διαδικτύου
Subjects: Δ > Διαδικτυακό μάρκετινγκ
Μ > Μάρκετινγκ
Divisions: Πρώην Αυτόνομα Τμήματα > Τμήμα Διεθνούς Εμπορίου (Καστοριά)
Depositing User: Προσωπικό Καταθετηρίου
Date Deposited: 05 Jun 2015 19:38
Last Modified: 05 Jun 2015 19:38
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/2273

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top