Marketing σε περιόδους κρίσης: προκλήσεις για καταναλωτές και επιχειρήσεις

Καζέρου, Σταματίνα (2010) Marketing σε περιόδους κρίσης: προκλήσεις για καταναλωτές και επιχειρήσεις. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
D66_2010.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (6MB)

Abstract

Η εργασία έχει θέμα τις στρατηγικές marketing που πρέπει να ακολουθήσουν οι επιχειρήσεις ώστε να την αντιμετωπίσουν με επιτυχία τις προκλήσεις που θέτει η κρίση κατά την τρέχουσα οικονομική συγκυρία στην χώρα μας. Το περιβάλλον όπου αναπτύσσουν δράση είναι συνεχώς μεταβαλλόμενο. Το οικονομικό περιβάλλον της επιχείρησης αλλάζει σχεδόν καθημερινά. Οι αβεβαιότητα και η απαισιοδοξία για το μέλλον είναι διάχυτες τόσο σε καταναλωτές όσο και στις επιχειρήσεις και δυστυχώς προκύπτει κι από τους οικονομικούς δείκτες του τελευταίου εξαμήνου που παρουσιάζονται αναλυτικά στα κεφαλαία που ακολουθούν. Οι επιχειρήσεις όμως δεν έχουν να αντιμετωπίσουν μόνο τις οικονομικές διακυμάνσεις και το αβέβαιο οικονομικό μέλλον αλλά ένα ακόμα εμπόδιο είναι η αλλαγή της αγοραστικής συμπεριφοράς των καταναλωτών που θέτει νέες προκλήσεις για τις επιχειρήσεις. Οι καταναλωτές έρχονται αντιμέτωποι με τον φόβο για το μέλλον αφού δεν γνωρίζουν αν θα έχουν εργασία , αν θα πάρουν σύνταξη αλλά το ακόμα χειρότερο είναι ότι δεν είναι σίγουροι για το αν θα είναι σε θέση να καλύψουν βασικές τους ανάγκες. Μετά από πολλές δεκαετίας οι έλληνες φοβούνται ότι θα πεινάσουν πράγμα αδιανόητο για ένα κράτος της Δυτικής Ευρώπης τον 21ο αιώνα. Η μονή άμυνα που έχουν είναι οι υπερκαταναλωτικοί Έλληνες να σταματήσουν να καταναλώνουν με τον ίδιο ρυθμό και να αποταμιεύουν χρήματα για τις δυσκολότερες μέρες που φοβούνται ότι θα έρθουν. Η αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών αλλάζει δραματικά και απότομα. Οι επιχειρήσεις αναγκάστηκαν να επαναπροσδιορίσουν τις στρατηγικές τους για να μπορέσουν απλά να επιβιώσουν. Μέσα από την κρίση αντιλήφτηκαν ότι ικανοποίηση των αναγκών των καταναλωτών πρέπει να αποτελεί βασικό τους στόχο. Επαναπροσδιόρισαν τις στρατηγικές marketing με βάση των καταναλωτή και όχι το κέρδος.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Αντωνιάδης Ιωάννης
Uncontrolled Keywords: Καταναλωτική συμπεριφορά, Αγοραστική συμπεριφορά, Marketing και κρίση,
Subjects: Κ > Καταναλωτική συμπεριφορά
Μ > Μάρκετινγκ
Divisions: Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Κοζάνη)
Depositing User: Προσωπικό Καταθετηρίου
Date Deposited: 21 Apr 2015 13:29
Last Modified: 21 Apr 2015 13:29
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/2404

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top