Σχεδιασμός μάρκετινγκ σε τραπεζικές επιχειρήσεις: η περίπτωση της Εμπορικής Τράπεζας

Θωμαΐδης, Δημήτριος (2012) Σχεδιασμός μάρκετινγκ σε τραπεζικές επιχειρήσεις: η περίπτωση της Εμπορικής Τράπεζας. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
D39_2012.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (3MB)

Abstract

Ο οξύτατος ανταγωνισμός, που αντιμετωπίζουν οι σημερινές επιχειρήσεις, οι μεταβαλλόμενες συνθήκες της αγοράς καθώς και η ανάγκη για μια πιο ορθολογική αντιμετώπιση των προβλημάτων διοίκησης των επιχειρήσεων, καθιστούν απαραίτητη την καθιέρωση ενός συγκροτημένου συστήματος, για μια πιο ασφαλή λήψη των επιχειρηματικών αποφάσεων. Είναι όμως αυτονόητο, ότι πρωταγωνιστικό ρόλο στη δομή και δημιουργία του συστήματος αυτού, θα διαδραματίζουν οι, παντός είδους, πληροφορίες, που επιβάλλεται να χαρακτηρίζονται από εγκυρότητα, ορθότητα και συστηματικότητα. Η έρευνα αγοράς, αποτελεί το εργαλείο, που χρησιμοποιούν οι επιχειρήσεις για την συγκέντρωση, επεξεργασία και παρουσίαση όλων εκείνων των στοιχείων, που είναι απαραίτητα για την λήψη αποφάσεων από τα στελέχη. Οι ελληνικές τράπεζες ασχολούνται επίσης και με το επενδυτικό κοινό προσφέροντας κάθε τύπου επενδυτική λύση, προσφέρουν σε συνεργασία με ασφαλιστικές εταιρίες ασφάλεια ζωής στους πελάτες τους και δημιουργούν υποκαταστήματα και θυγατρικές στο εξωτερικό

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Αντωνιάδης Ιωάννης
Uncontrolled Keywords: Μαrκεting των τραπεζικών υπηρεσιών, Τραπεζικό μάρκετινγκ στην Ελλάδα, Εμπορική Τράπεζα
Subjects: Ε > Εμπορική Τράπεζα - Δίκτυο πληροφόρησης
Τ > Τραπεζικό μάνατζμεντ
Divisions: Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Κοζάνη)
Depositing User: Προσωπικό Καταθετηρίου
Date Deposited: 23 Apr 2015 09:40
Last Modified: 23 Apr 2015 09:40
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/2548

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top