Ανάπτυξη διεθνούς επιχειρηματικότητας και στρατηγική ανταπόκριση των ελληνικών επιχειρήσεων

Παυλοπούλου, Αγγελική (2013) Ανάπτυξη διεθνούς επιχειρηματικότητας και στρατηγική ανταπόκριση των ελληνικών επιχειρήσεων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
D20_2013.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (19MB)

Abstract

Η εργασία διερευνά τη διαδικασία ανταπόκρισης των επιχειρήσεων στη διεθνή ανταγωνιστικότητα μέσω των εξαγωγών. Η μελέτη περίπτωσης της εργασίας εδράζεται στην οικονομική δραστηριότητα της περιφερειακής ενότητας Κοζάνης. Η διεθνής επιχειρηματικότητα βασίζεται στην καινοτομία και στην τεχνογνωσία καθιστώντας τις επιχειρήσεις σημαντικούς παίκτες του διεθνούς περιβάλλοντος. Παράλληλα η προώθηση των εξαγωγών συνδράμει στην τοπική οικονομική ανάπτυξη, μέσω της αύξησης των εσόδων και των νέων επενδύσεων. Η Κοζάνη είναι μια περιοχή με ιδιαίτερα σημαντικά πλεονεκτήματα τα οποία τη καθιστούν από τις σημαντικότερες περιφερειακές ενότητες της χώρας. Η προώθηση των εξαγωγών της περιοχής μπορεί να λάβει χώρα στη Γαλλία με έμφαση στα προϊόντα ενέργειας και στη Γερμανία με έμφαση στα αγροτικά προϊόντα. Οι όροι προώθησης των προϊόντων της Κοζάνης σε αυτές τις χώρες μπορούν να λειτουργήσουν ως πρότυπα για την περεταίρω στρατηγική ανταπόκριση των τοπικών επιχειρήσεων στη διεθνή δραστηριοποίηση.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Πιτόσκα Ηλέκτρα
Uncontrolled Keywords: Διεθνής επιχειρηματικότητα, Στρατηγική, Καινοτομία, Εξαγωγές και διεθνές εμπόριο, Ελληνική οικονομία 2006-2010, Εμπορικές σχέσεις,
Subjects: Δ > Διεθνείς εμπορικές επιχειρήσεις
Ε > Επιχειρηματικότητα
Ε > Ελληνικές επιχειρήσεις
Divisions: Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Κοζάνη)
Depositing User: Προσωπικό Καταθετηρίου
Date Deposited: 24 Apr 2015 07:47
Last Modified: 24 Apr 2015 07:47
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/2613

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top