Εξαγωγικό μάρκετινγκ, χρήση διαδικτύου από ελληνικές μικρομεσαίες επιχειρήσεις

Φαφέσα, Στέλλα (2014) Εξαγωγικό μάρκετινγκ, χρήση διαδικτύου από ελληνικές μικρομεσαίες επιχειρήσεις. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
L153_2014.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (14MB)

Abstract

Η εργασία ασχολείται με τις εξαγωγές που πραγματοποιούν οι ελληνικές επιχειρήσεις που δεν είναι υποχρεωτικό να είναι μεγάλες σε μέγεθος, αλλά αυτές που παρουσιάζονται είναι μικρές αλλά και οικογενειακές επιχειρήσεις. Ο κύριος στόχος της εργασίας είναι να παρουσιαστεί το εξαγωγικό marketing και τις επιχειρήσεις που αποφασίζουν να κάνουν το δύσκολο βήμα των εξαγωγών. Μέσα από τις εξαγωγές που πραγματοποιούν οι επιχειρήσεις βοηθάνε σε ένα μεγάλο βαθμό την οικονομία της Ελλάδας. Επίσης, παρουσιάζεται λεπτομερώς το Ηλεκτρονικό Εμπόριο και το Διαδίκτυο που είναι στενά συνδεδεμένες με το marketing των εξαγωγών. Ωστόσο, αναφέρεται μια μικρή έρευνα που πραγματοποίησε η Κοινωνία της Πληροφορίας που έχει σαν στόχο να δείξει πως χρησιμοποιούν οι ελληνικές επιχειρήσεις το Διαδίκτυο.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Πιτόσκα Ηλέκτρα
Uncontrolled Keywords: Εξαγωγικού Marketing, Ηλεκτρονικό εμπόριο, Διαδίκτυο και επιχειρήσεις, Κοινωνίας της Πληροφορίας Α.Ε., Μικρομεσαίες επιχειρήσεις,
Subjects: Η > Ηλεκτρονικό εμπόριο
Μ > Μάρκετινγκ
Μ > Μικρομεσαίες επιχειρήσεις
Divisions: Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Λογιστικής (Κοζάνη)
Depositing User: Προσωπικό Καταθετηρίου
Date Deposited: 28 Apr 2015 15:16
Last Modified: 01 Dec 2015 15:23
URI: http://anaktisis.teiwm.gr/id/eprint/2914

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top