Η διαφήμιση ως μέσω προώθησης μάρκετινγκ και επικοινωνίας

Τσίγκου, Όλγα (2012) Η διαφήμιση ως μέσω προώθησης μάρκετινγκ και επικοινωνίας. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
L6_2012.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (7MB)

Abstract

Διαφήμιση σημαίνει να τραβάς την προσοχή σε κάτι, να πληροφορείς κάτι σε κάποιον. Στη σημερινή κοινωνία σπουδαίο ρόλο διαδραματίζει η διαφήμιση σε διάφορους τομείς. Σκοπός της είναι ο επηρεασμός της διάθεσης και της συμπεριφοράς του καταναλωτικού κοινού ώστε να προκαλέσει τη θετική ενέργεια. Η ιστορίας της στην χώρα μας ξεκινά από την αρχαία Ελλάδα και αναπτύσσεται σε αυτόνομο κλάδο την περίοδο 1950-1970. Διακρίνεται σε εννιά είδη και δέκα μέσα με πιο εξελιγμένο το ίντερνετ. Το μάρκετινγκ, το oποίο συνδέεται άμεσα με την διαφήμιση και την επηρεάζει τόσο στην πορεία των οικονομικών δεδομένων όσο στη δομή και τη λειτουργία της, ασχολείται με τον εντοπισμό και την ικανοποίηση των ανθρώπινων και τον κοινωνικών αναγκών. Από την δεκαετία του 1970 το καταναλωτικό κοινό απομαζικοποιείται και οι κλάδοι της διαφήμισης άρχισαν να εντοπίζουν επιμέρους ομάδες καταναλωτών. Η επικοινωνία είναι ο τρόπος με τον οποίο αλληλεπιδρούν τα άτομα μεταξύ τους μέσω μηνυμάτων και μέσα από την οποία αναπτύσσονται οι ανθρώπινες σχέσεις. Η διαφήμιση σχετίζεται άμεσα με την διαφήμιση καθώς έχουν παρόμοια έννοια. Όλα τα παραπάνω αποτυπώνονται διεξοδικά στην παρακάτω πτυχιακή εργασία.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Μπρώνη Γεωργία
Uncontrolled Keywords: Διαφημιστικά μέσα, Είδη διαφήμισης, Μάρκετινγκ, Επικοινωνία,
Subjects: Δ > Διαφήμιση
Μ > Μάρκετινγκ
Divisions: Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Λογιστικής (Κοζάνη)
Depositing User: Προσωπικό Καταθετηρίου
Date Deposited: 30 Apr 2015 06:09
Last Modified: 30 Apr 2015 06:09
URI: http://anaktisis.teiwm.gr/id/eprint/3027

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top