Διαφήμιση, προβολή, δημόσιες σχέσεις και μάρκετινγκ: ο ρόλος των επιχειρήσεων στο παιχνίδι της προβολής

Λαλλά, Σοφία (2012) Διαφήμιση, προβολή, δημόσιες σχέσεις και μάρκετινγκ: ο ρόλος των επιχειρήσεων στο παιχνίδι της προβολής. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
L60_2012.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (3MB)

Abstract

Οι δημόσιες σχέσεις αποτελούν ένα χρήσιμο και αποτελεσματικό στοιχείο επικοινωνίας και έχει ως σκοπό την αμοιβαία κατανόηση μεταξύ της επιχείρησης με το κοινό. Ο βασικός τους είναι να επιτύχουν σωστή ισορροπία ανάμεσα στο κέρδος και στη κοινωνική αποδοχή ή εκτίμηση. Οι δημόσιες σχέσεις αποτελούνται από στελέχη που πρέπει να έχουν τα απαραίτητα προσόντα και χαρακτηριστικά και να είναι σε θέση να ανταποκρίνονται στη λειτουργία της επιχείρησης. Το μάρκετινγκ περιλαμβάνει όλες τις απαραίτητες ενέργειες για να φτάσουν οι υπηρεσίες και τα αγαθά στον καταναλωτή. Έχει ως στόχο την ικανοποίηση των αναγκών του καταναλωτή και την επίτευξη των στόχων της επιχείρησης. Το κέρδος και το βιοτικό επίπεδο στις αναπτυγμένες και αναπτυσσόμενες χώρες εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από τη σωστή εφαρμογή των αρχών του μάρκετινγκ. Η διαφήμιση μπορεί να θεωρηθεί ένα μέσο γνωστοποίησης στους καταναλωτές για μία επιχείρηση και τα εμπορεύματα της ή τις υπηρεσίες της. Αποτελεί ένα σύστημα επικοινωνίας που στόχο έχει να πληροφορήσει υπεύθυνα και να πείσει το κοινό για όφελος ενός προϊόντος ή υπηρεσίας. Η διαφήμιση επιτυγχάνει την αύξηση των πωλήσεων μόνο εάν το προϊόν που διαφημίζεται ικανοποιεί μια συγκεκριμένη ανάγκη των καταναλωτών.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Μπρώνη Γεωργία
Uncontrolled Keywords: Δημόσιες σχέσεις, Διαφήμιση, Μάρκετινγκ, Προβολή επιχείρησης
Subjects: Δ > Δημόσιες σχέσεις
Δ > Διαφήμιση
Ε > Επιχειρήσεις
Μ > Μάρκετινγκ
Divisions: Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Λογιστικής (Κοζάνη)
Depositing User: Προσωπικό Καταθετηρίου
Date Deposited: 01 May 2015 05:32
Last Modified: 01 May 2015 05:32
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/3152

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top