Αξιολόγηση ιστοσελίδων ηλεκτρονικού εμπορίου

Δέλλιος, Χρήστος (2011) Αξιολόγηση ιστοσελίδων ηλεκτρονικού εμπορίου. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
GP1_2011.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (11MB)

Abstract

Στο πρόσφατο παρελθόν οι συναλλαγές και οι αγορές των καταναλωτών και αντίστοιχα οι πωλήσεις των εμπόρων γίνονταν με καθαρά συμβατικά μέσα. Οι καταναλωτές προκειμένου να αγοράσουν αυτό που επιθυμούσαν ή να δεχτούν μία υπηρεσία έπρεπε να μεταβούν στην έδρα του προμηθευτή των αγαθών ή των υπηρεσιών. Στις μέρες μας ο τρόπος διεξαγωγής των συναλλαγών έχει αλλάξει ριζικά. Ένας από τους νέους και τάχιστους τρόπους εξυπηρέτησης των καταναλωτών είναι το Ηλεκτρονικό Εμπόριο το οποίο αναπτύσσεται ραγδαία στο εξωτερικό αλλά και στην Ελλάδα με πιο αργούς όμως ρυθμούς. Οι νέες και συνεχώς αυξανόμενες τάσεις των καταναλωτών, οι εξειδικευμένες απαιτήσεις τους, οι αλλαγές που επέρχονται στα κοινωνικοοικονομικά δρώμενα, η συνεχής ανάπτυξη και βελτίωση των νέων τεχνολογιών, ο έντονος ανταγωνισμός και η παγκοσμιοποίηση της αγοράς ανοίγουν νέους ορίζοντες στην λειτουργία του Ηλεκτρονικού Εμπορίου. Η εποχή που διανύουμε χαρακτηρίζεται από την ανάπτυξη ενός νέου τρόπου επικοινωνίας διαμέσου του διεθνούς δικτύου Internet.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Ουζουνίδης Σάββας
Uncontrolled Keywords: Ηλεκτρονικό εμπόριο, Καταναλωτές, Κινητή τηλεφωνία, Αξιολόγηση ιστοσελίδων ηλεκτρονικού εμπορίου
Subjects: Η > Ηλεκτρονικό εμπόριο
Κ > Κινητή τηλεφωνία
Divisions: Πρώην Αυτόνομα Τμήματα > Τμήμα Εφαρμογών Πληροφορικής στη Διοίκηση και στην Οικονομία (Γρεβενά)
Depositing User: Προσωπικό Καταθετηρίου
Date Deposited: 09 May 2015 12:14
Last Modified: 13 Oct 2015 08:36
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/3564

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top