Online αγορές: βαθμός υιοθέτησης,ισχύουσα κατάσταση και προοπτικές

Παναγιωτούδη, Σοφία (2009) Online αγορές: βαθμός υιοθέτησης,ισχύουσα κατάσταση και προοπτικές. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
GP28_2009.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (982kB)

Abstract

Στο πρώτο κεφάλαιο του θεωρητικού μέρους της παρούσας εργασίας, γίνεται αναφορά στη γενικότερη έννοια, των χαρακτηριστικών, και των τύπων των ηλεκτρικών αγορών. Στο δεύτερο κεφάλαιο του θεωρητικού μέρους εξετάζεται η συμπεριφορά των καταναλωτών στις ηλεκτρονικές αγορές.Το τρίτο κεφάλαιο αναφέρεται στην πολιτική ασφαλείας των ηλεκτρονικών αγορών. Στη συνέχεια ακολουθεί το ερευνητικό μέρος της παρούσας πτυχιακής εργασίας, με το τέταρτο κεφάλαιο να παρουσιάζει τον σχεδιασμό της έρευνας, τους στόχους της και τη μεθοδολογία της έρευνας. Το πέμπτο κεφάλαιο αναλύει τα δεδομένα του δείγματος με πίνακες και γραφήματα καθώς παρουσιάζονται τα συμπεράσματα και οι προτάσεις από την παρούσα έρευνα.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Σαπρίκης Ευάγγελος
Uncontrolled Keywords: Ηλεκτρονική αγορά, Πολιτικές ασφαλείας, Online αγορές
Subjects: Η > Ηλεκτρονικό εμπόριο
Κ > Καταναλωτική συμπεριφορά
Divisions: Πρώην Αυτόνομα Τμήματα > Τμήμα Εφαρμογών Πληροφορικής στη Διοίκηση και στην Οικονομία (Γρεβενά)
Depositing User: Προσωπικό Καταθετηρίου
Date Deposited: 15 May 2015 15:55
Last Modified: 02 Dec 2015 07:39
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/3919

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top