Στρατηγική ανάλυση της PUMA

Βλαχάκης, Νικόλαος and Μπέζας, Δημήτριος (2008) Στρατηγική ανάλυση της PUMA. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
XR16_2008.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (12MB)

Abstract

Στην εργασία θα ασχοληθούμε με μία από τις κορυφαίες εταιρίες στον χώρο των αθλητικών ειδών. Η PUMA έχει μεγάλη γκάμα προϊόντων και με την πάροδο των χρόνων έχει αποκτήσει πιστούς θαυμαστές. Η PUMA είναι μια εταιρία η οποία τα τελευταία χρόνια έχει κάνει τεράστια άλματα. Έχει καταφέρει να ξεπεράσει την πιο δύσκολη περίοδο στην ιστορία της. Οι πωλήσεις βρίσκονται πλέον σε θεαματική ανοδική πορεία και η εταιρία αποτελεί σοβαρή απειλή για τις υπόλοιπες εταιρίες αθλητικών ειδών. Με αυτήν εδώ την εργασία θα προσπαθήσουμε να αναλύσουμε την εταιρία PUMA, δίνοντας μεγαλύτερη έμφαση στις στρατηγικές που ακολουθεί η εταιρία προκειμένου να αυξήσει τις πωλήσεις της και να γίνει η νούμερο ένα εταιρία στον αθλητικό χώρο από πλευράς προτίμησης των καταναλωτών.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Μαυρίδης Δημήτριος
Uncontrolled Keywords: Εταιρεία PUMA, Μάρκετινγκ PUMA, Στρατηγική οργάνωση εταιρείας, Εταιρεία αθλητικών ειδών
Subjects: Ε > Εταιρείες - Διοίκηση και οργάνωση
Σ > Στρατηγικός σχεδιασμός
Divisions: Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Χρηματοοικονομικών Εφαρμογών (Κοζάνη)
Depositing User: Προσωπικό Καταθετηρίου
Date Deposited: 15 May 2015 11:33
Last Modified: 15 May 2015 11:33
URI: http://anaktisis.teiwm.gr/id/eprint/3939

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top