Νέες τεχνολογίες και τρόποι διάθεσης τραπεζικών προϊόντων και υπηρεσιών

Πιτσίλης, Ιάκωβος (2008) Νέες τεχνολογίες και τρόποι διάθεσης τραπεζικών προϊόντων και υπηρεσιών. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
XR34_2008.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (20MB)

Abstract

Στην εργασία θα παρουσιάσουμε το τρίπτυχο τεχνολογία – τράπεζες – πληροφορική. Παρουσιάζονται οι ανάγκες που είναι απότοκες από τις τεχνολογίες διάθεσης τραπεζικών προϊόντων. Εδώ διαφαίνονται οι διεθνείς τάσεις, τα νέα δεδομένα και οι συνακόλουθες αλλαγές που επιδρούν σε πολλαπλά επίπεδα. Ακολουθεί και παρουσιάζεται η τάση και η ανάπτυξη πολυεθνικών τραπεζών που όπως θα δούμε είναι ταυτισμένη με την καλύτερη εξυπηρέτηση πολυεθνικών πελατών. Συνεχίζοντας, θα δούμε ένα φαινόμενο που εξαπλώνεται σαν επιδημία στους κλάδους της οικονομίας . Πρόκειται φυσικά για τις εξαγορές και τις συγχωνεύσεις. Οι δημογραφικές εξελίξεις και η ραγδαία ανάπτυξη της τεχνολογίας που επηρεάζουν τα προϊόντα και τις αγορές των τραπεζών, θα τύχουν επίσης σχολιασμού. Παρουσιάζονται ακόμη νέες πρακτικές πωλήσεων και marketing αλλά και οργανωτικές αναδιαρθρώσεις στις τράπεζες. Βεβαίως, δεν θα παραλείπαμε και τις τυποποιημένες ηλεκτρονικές διατραπεζικές συναλλαγές E.D.I. όπου εξηγούμε τη σημασία του όρου αλλά και τον τρόπο λειτουργίας του. Ολοκληρώνοντας το κεφαλαίο κλείνουμε με την παρουσίαση και τον σχολιασμό του τεχνολογικού εκσυγχρονισμού των τραπεζών, τις ηλεκτρονικές συναλλαγές από τους ιδίους τους πελάτες των τραπεζών αλλά και την στρατηγική της « εικονικής τράπεζας». Συνεχίζοντας, αναλύονται λεπτομερώς οι στρατηγικές επιλογές εφαρμογής της πληροφορικής καθώς διαφαίνεται η διάχυση της πληροφορικής στον τραπεζικό χώρο. Δεν θα παραλείπαμε φυσικά το ιντερνετ banking. Γίνεται παρουσίαση της τράπεζας και του διαδικτύου, καθώς και της ηλεκτρονικής τραπεζικής στην Ελλάδα. Σχολιάζουμε λοιπόν την ανάπτυξη του ιντερνετ και τη δημιουργία του παγκόσμιου ιστού. Εξετάζουμε τα οφέλη και τα μειονεκτήματα της χρήσης των εναλλακτικών δικτύων τόσο για τους πελάτες όσο και για τις τράπεζες. Διαφαίνεται λοιπόν και ο άνθρωπος καταναλωτής homo-consumer με τις ανικανοποίητες και βουλημίκες ανάγκες του. Στο συγκεκριμένο κεφαλαίο αναλύονται οι βασικοί εμπλεκόμενοι στις ηλεκτρονικές επιχειρηματικές δραστηριότητες. Οι νέες ευκαιρίες δραστηριοποίησης , η μεταμόρφωση του τραπεζικού καταστήματος, καθώς και η εξυπηρέτηση του πελάτη είναι τα σημεία που θα σχολιάσουμε. Αξίζει να σημειωθεί πως μέσα στην ανάλυση μας διαφαίνεται η μελέτη που έχει γίνει στον επανασχεδιασμό του τραπεζικού καταστήματος. Αναλύει θέματα ασφαλείας, σχολιάζει και δίνει καυστική έμφαση στις απάτες που γίνονται στα ΑΤΜ και στο ίinternet banking .

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Δράμαλη Άννα
Uncontrolled Keywords: Διάθεσης τραπεζικών προϊόντων, Internet Banking, Ασφάλεια συναλλαγών, Απάτες στα ΑΤΜ
Subjects: Τ > Τράπεζες και τραπεζικές εργασίες
Τ > Τραπεζικές συναλλαγές μέσω διαδικτύου
Divisions: Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Χρηματοοικονομικών Εφαρμογών (Κοζάνη)
Depositing User: Προσωπικό Καταθετηρίου
Date Deposited: 16 May 2015 07:21
Last Modified: 16 May 2015 07:21
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/3950

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top