Το Franchising στην Ελλαδα

Καπρίνη, Άννα and Γιαννούση, Πετρούλα (2007) Το Franchising στην Ελλαδα. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
XR31_2007.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (4MB)

Abstract

Ο ρόλος της Δικαιόχρησης καθίσταται ιδιαίτερα σημαντικός για την Ελληνική Επιχειρηματικότητα. To Franchising είναι ένα σύστημα προωθήσεως προϊόντων ή και υπηρεσιών ή και τεχνολογίας που βασίζεται πάνω σε μία στενή και συνεχή συνεργασία μεταξύ νομικά και οικονομικά ξεχωριστών και ανεξάρτητων επιχειρήσεων, τον Δικαιοπάροχο και τους κατ' ιδίαν Δικαιούχους, όπου ο Δικαιοπάροχος παρέχει στους κατ' ιδίαν Δικαιοδόχους το δικαίωμα να επιβάλει την υποχρέωση να ασκούν επιχειρηματική δραστηριότητα σύμφωνα με το πρότυπο του Δικαιοπάροχου. Το δικαίωμα δίνει την ευκαιρία κι επιβάλλει στον κατ' ιδίαν Δικαιοδόχο, με αντάλλαγμα μια άμεση ή έμμεση οικονομική αντιπαροχή, να χρησιμοποιεί την επωνυμία του Δικαιοπάροχου ή και το σήμα, ή και το σήμα υπηρεσιών, know-how επιχειρηματικές και τεχνικές μεθόδους, το διαδικαστικό σύστημα και άλλα δικαιώματα βιομηχανικής ή/ και πνευματικής ιδιοκτησίας υποστηρίζοντας τον μέσω της συνεχούς παροχής εμπορικής και τεχνικής βοήθειας μέσα στα πλαίσια και κατά τη διάρκεια μιας έγγραφης σύμβασης franchise που καταρτίζεται ανάμεσα τους, για το σκοπό» .

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Πατουλίδης Χαράλαμπος
Uncontrolled Keywords: Franchisee, Franchisor, Νομικό πλαίσιο Franchising
Subjects: Δ > Δικαιόχρηση (franchising)
F > Franchising
Divisions: Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Χρηματοοικονομικών Εφαρμογών (Κοζάνη)
Depositing User: Προσωπικό Καταθετηρίου
Date Deposited: 18 May 2015 12:11
Last Modified: 18 May 2015 12:11
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/4067

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top