Η σημασία του τόπου εγκατάστασης ως στρατηγικής απόφασης

Μάρτος, Στυλιανός (2014) Η σημασία του τόπου εγκατάστασης ως στρατηγικής απόφασης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
L4_2014.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (1MB)

Abstract

Η απόφαση για τον τόπο εγκατάστασης είναι ένας σοβαρός παράγοντας για την άρτια λειτουργία της επιχείρησης. Μπορεί να κρίνει, όπως θα δούμε και παρακάτω, την επιτυχία ή και την αποτυχία της επιχείρησης. Μια απόφαση τέτοιας βαρύτητας πριν να παρθεί θα πρέπει να εξεταστούν λεπτομερώς πολλοί παράγοντες του περιβάλλοντος που πρόκειται να εγκατασταθεί. Είναι μια χρονοβόρα έρευνα που πολλές φορές απαιτείται να πραγματοποιηθεί από ειδικούς. Παρ’ όλα αυτά στους καιρούς που διανύουμε αρκετά πράγματα έχουν διαφοροποιηθεί, και σε μερικές περιπτώσεις μάλιστα σημαντικά. Η σημαντικότητα του τόπου εγκατάστασης για πολλές επιχειρήσεις δεν έχει την ίδια σημασία που είχε παλαιότερα. Και σε κάποιες άλλες επιχειρήσεις η σημασία της θέσης εγκατάστασης, πλέον είναι ελάχιστη έως και μηδενική. Αυτό οφείλεται κατά κύριο λόγο στην ανάπτυξη της τεχνολογίας και στην εύκολη πρόσβαση που προσφέρει αυτή σε προϊόντα και υπηρεσίες. Το internet είναι, σε μεγάλο ποσοστό αυτό που ευθύνεται για την εξέλιξη αυτή. Η διαφήμιση μέσω internet έχει μεγάλα οφέλη και με το πέρασμα του χρόνου γίνεται αποδοτικότερη. Πολλές επιχειρήσεις πραγματοποιούν τον κύριο όγκο πωλήσεων τους μέσω του διαδικτύου και με αυτό τον τρόπο η σημασία του τόπου που είναι εγκατεστημένη η επιχείρηση δεν είναι ιδιαίτερα σημαντική. Με αποτέλεσμα η εγκατάσταση ή και η μεταγενέστερη μεταφορά της επιχείρησης σε σημείο με μικρότερα κόστη (όπως ενοίκια) θα ωφελήσει την επιχείρηση γιατί δεν θα έχει τόση σημασία η εύκολη πρόσβαση στην επιχείρηση, δηλαδή να βρίσκεται σε κεντρικό σημείο και σε μεγάλο κατάστημα. Αυτή η εξέλιξη, όπως εύκολα καταλαβαίνουμε επηρεάζει κυρίως εμπορικές επιχειρήσεις οι οποίες εμπορεύονται και στη συνέχεια, με ή χωρίς επεξεργασία μεταποίησης, τα πωλούν.Ήδη υπάρχουν αναρίθμητα διαδικτυακά καταστήματα που καθημερινά πληθαίνουν. Μπορείς να αγοράσεις σχεδόν τα πάντα μέσω του διαδικτύου συμπεριλαμβανομένων και υπηρεσιών.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Μαυρίδης Δημήτριος
Uncontrolled Keywords: Εμπορικές περιοχές, Εγκατάσταση επιχείρησης, Βιομηχανικές περιοχές
Subjects: Ε > Επιχείρηση και περιβάλλον
Divisions: Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Λογιστικής (Κοζάνη)
Depositing User: Προσωπικό Καταθετηρίου
Date Deposited: 22 May 2015 06:29
Last Modified: 22 May 2015 06:29
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/4281

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top