Οι διεθνείς εμπορικές ροές των αγροτικών τυποποιημένων προϊόντων, και οι μέθοδοι του εξαγωγικού μάρκετινγκ των ελληνικών επιχειρήσεων στη διεθνή αγορά

Σμυρνιώτης, Χρήστος (2003) Οι διεθνείς εμπορικές ροές των αγροτικών τυποποιημένων προϊόντων, και οι μέθοδοι του εξαγωγικού μάρκετινγκ των ελληνικών επιχειρήσεων στη διεθνή αγορά. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
IT46_2003.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (1MB)

Abstract

Στο πρώτο κεφάλαιο της παρούσας μελέτης αναλύονται οι βασικές αρχές της GATT, οι οποίες ρυθμίζουν τις εμπορικές σχέσεις μεταξύ των χωρών, καθώς και οι όλοι οι Γύροι που συντελέστηκαν τη περίοδο ύπαρξης της. Αναπτύσσονται οι βασικότερες πτυχές και συμφωνίες του Γύρου της Ουρουγουάης, που αποδείχτηκε ιδιαίτερης σημασίας Γύρος για την γεωργία, αξιολογώντας παράλληλα τις επιπτώσεις αυτών των συμφωνιών και στην ελληνική γεωργία. Στο δεύτερο κεφάλαιο διαπιστώνεται ότι τα αγροτικά τυποποιημένα προϊόντα έχουν ενταχθεί σε καθεστώς κοινής οργάνωσης αγοράς. Η κοινή οργάνωση αγοράς περιλαμβάνει μέτρα για την κατάταξη των προϊόντων, τη λειτουργία και το ρόλο των ενώσεων παραγωγών και διεπαγγελματικών οργανώσεων, το καθεστώς παρεμβάσεων κλπ. Στο τελευταίο κεφάλαιο φαίνεται ότι η εφαρμογή του μάρκετινγκ από τις αγροτικές επιχειρήσεις κατά γενικότερη παραδοχή είναι η αναγνώριση των αναγκών και επιθυμιών του καταναλωτή και η ικανοποίηση τους, μέσω της αγοράς, με τη παραγωγή, προσφορά και διάθεση αγροτικών προϊόντων και υπηρεσιών. Συνεπώς, ως διεθνές και εξαγωγικό μάρκετινγκ ορίζεται το σύνολο των ενεργειών που λαμβάνουν χώρα είτε από αγροτικές επιχειρήσεις, είτε από κάποιο κρατικό οργανισμό- συνεταιρισμό αγροτικών προϊόντων, για να μπορέσουν να προωθήσουν τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες τους στις αγορές άλλων χωρών και οι τεχνικές που χρησιμοποιούνται κατά τη διαδικασία αυτή από τις επιχειρήσεις αλλά και η προσπάθεια που γίνεται από επιχειρήσεις του εξωτερικού για διείσδυση με προϊόντα ή υπηρεσίες στη εγχώρια αγορά.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Σίσκος Ευάγγελος
Uncontrolled Keywords: Εμπορική πολιτική, Τυποποίηση αγροτικών προϊόντων, Διεθνές εξαγωγικό μάρκετινγκ,
Subjects: Α > Αγροτικά προϊόντα - Μάρκετινγκ
Ε > Εξαγωγικές επιχειρήσεις - Ελλάδα
Μ > Μάρκετινγκ
Divisions: Πρώην Αυτόνομα Τμήματα > Τμήμα Διεθνούς Εμπορίου (Καστοριά)
Depositing User: Προσωπικό Καταθετηρίου
Date Deposited: 25 May 2015 18:26
Last Modified: 25 May 2015 18:26
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/4454

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top