Έρευνα αγοράς διεθνών αγορών : μέθοδοι, τεχνικές και πρακτικές εφαρμογής

Σιγκούδης, Δήμος (2004) Έρευνα αγοράς διεθνών αγορών : μέθοδοι, τεχνικές και πρακτικές εφαρμογής. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
IT18_2004.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (678kB)

Abstract

Η παρούσα έρευνα θίγει διάφορους τρόπους διείσδυσης μιας επιχείρησης σε μία ξένη αγορά, αναφερόμενη σε όλες τις βασικές τεχνικές συλλογής δεδομένων, με ειδικές αναφορές στις πλέον σύγχρονες μεθόδους συλλογής και στατιστικής επεξεργασίας. Η έρευνα διαπραγματεύεται τα ζητήματα της δημιουργίας ερωτηματολογίου, της δημιουργίας ερωτήσεων και κλιμάκων, τον έλεγχο αξιοπιστίας και εγκυρότητας ερωτηματολογίου, καθώς και της κατασκευής δείγματος. Τέλος, περιγράφει τρόπους στατιστικής επεξεργασίας δεδομένων με χρήση κατάλληλου λογισμικού για Ηλεκτρονικό Υπολογιστή. Σκοπός της έρευνας είναι η εύρεση της καταλληλότερης και αποτελεσματικότερης μεθόδου που θα πρέπει να ακολουθήσει ο ερευνητής που προσανατολίζεται στη διεθνή αγορά.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Καραγιάννης Αθανάσιος
Uncontrolled Keywords: Μάρκετινγκ, Έρευνα αγοράς, Εξαγωγικό εμπόριο, Αγοραστικό κοινό
Subjects: Δ > Διεθνής οικονομική
Μ > Μάρκετινγκ
Divisions: Πρώην Αυτόνομα Τμήματα > Τμήμα Διεθνούς Εμπορίου (Καστοριά)
Depositing User: Προσωπικό Καταθετηρίου
Date Deposited: 26 May 2015 18:21
Last Modified: 26 May 2015 18:21
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/4475

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top