Χορηγία και κορυφαία γεγονότα (mega events): ο ρόλος και ο βαθμός επίδρασης της χορηγίας στην επικοινωνιακή πρακτική και στη διοργάνωση κορυφαίων αθλητικών και πολιτιστικών γεγονότων

Παπαπροδρόμου, Κυριάκος (2012) Χορηγία και κορυφαία γεγονότα (mega events): ο ρόλος και ο βαθμός επίδρασης της χορηγίας στην επικοινωνιακή πρακτική και στη διοργάνωση κορυφαίων αθλητικών και πολιτιστικών γεγονότων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
PR17_2012.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (1MB)

Abstract

Η εργασία πραγματεύεται το ρόλο και το βαθμό επίδρασης της Χορηγίας στην επικοινωνιακή πρακτική και στη διοργάνωση κορυφαίων αθλητικών και πολιτιστικών γεγονότων. Στο πλαίσιο της μελέτης αυτής εξετάζονται οι περιπτώσεις των Ολυμπιακών Αγώνων της Αθήνας του 2004 και των Ολυμπιακών του Πεκίνου του 2008. Οι συγκεκριμένες διοργανώσεις επιλέχθηκαν ως αντικείμενο μελέτης, λόγω του γεγονότος ότι παρουσιάζουν αθλητικό αλλά και πολιτιστικό ενδιαφέρον σε συνάρτηση με τα χορηγικά τους προγράμματα. Ο θεσμός της χορηγίας αποτελεί στην σύγχρονη κοινωνία ένα ταχύτατα αναπτυσσόμενο εργαλείο επικοινωνίας, ως βασική παράμετρο διαχείρισης γεγονότων (Event Management) για τις επιχειρήσεις. Για να επιτύχει η Χορηγία τον επικοινωνιακό της στόχο είναι πολύ σημαντική η ουσιαστική συνεργασία με τους χορηγούμενους , η κατανόηση των αναγκών των χορηγών από μέρος τους και η συνειδητοποίηση του ρόλου που καλούνται να παίξουν μέσα στο χορηγικό παιχνίδι. Το παραπάνω θέμα παρουσιάζει ιδιαίτερο ενδιαφέρον, καθώς αναδεικνύει τη αναγκαιότητα του χορηγού στην διοργάνωση και στην υλοποίηση μεγάλων αθλητικών και πολιτιστικών γεγονότων. Στην σύγχρονη εποχή, κυρίαρχο πρόβλημα όλων των εμπλεκομένων στα κοινωνικά δρώμενα της κοινωνίας είναι ο τρόπος διαχείρισης και επίτευξης της κοινωνικής αναδιανομής των διαφόρων χορηγιών. Επομένως, διερευνείται η σχέση της πολιτείας με όλους εκείνους τους ευαισθητοποιημένους φορείς, που στοχεύουν στην προώθηση του κοινωνικού γίγνεσθαι για το ευρύτερο όφελος, μέσω των ευγενικών πρωτοβουλιών τους. Το σκέλος της χορηγίας, που αναλύεται, βασίζεται στη σχέση που αυτή έχει με την εσωτερική επικοινωνία των επιχειρήσεων, κάτι που παρουσιάζει ιδιαίτερο ενδιαφέρον. Αυτό συμβαίνει επειδή οι επιχειρήσεις θεωρούν, ότι η ανάπτυξη και η εμβάθυνση της εσωτερικής επικοινωνίας σε όλα τα επίπεδα ιεραρχίας αποτελεί έναν από τους βασικούς παράγοντες προσδιορισμού της επιτυχίας τους.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Φιλιππόπουλος Ανδρέας
Additional Information: Χωρίς εξώφυλλο
Uncontrolled Keywords: Χορηγίες αθλητικών γεγονότων, Αθλητικοί χορηγοί, Ολυμπιακοί αγώνες 2004, Ολυμπιακοί αγώνες 2008,
Subjects: Α > Αθλητισμός
Divisions: Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Δημοσίων Σχέσεων (Καστοριά)
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 03 Jun 2015 07:26
Last Modified: 09 Oct 2015 07:07
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/4980

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top