Η εξωστρέφεια των ελληνικών οινοποιητικών επιχειρήσεων: η περίπτωση στην Ανατολική Μακεδονία

Τσακαλή, Μαρία (2014) Η εξωστρέφεια των ελληνικών οινοποιητικών επιχειρήσεων: η περίπτωση στην Ανατολική Μακεδονία. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
D64_2014.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (1MB)

Abstract

Η παρούσα πτυχιακή εργασία πραγματεύεται την Εξωστρέφεια των Ελληνικών Οινοποιητικών Επιχειρήσεων και συγκεκριμένα την περίπτωση της Ανατολικής Μακεδονίας. Αρχικά στο πρώτο κεφάλαιο « Η σημασία του οίνου στην Ελλάδα», παρατίθενται γενικές έννοιες και ιστορική αναδρομή του οίνου. Επίσης, παρουσιάζεται το θεσμικό πλαίσιο στην Ελλάδα καθώς και η νομοθεσία στην Ευρώπη και τέλος, τα προϊόντα για την παραγωγή του οίνου. Στο δεύτερο κεφάλαιο παρουσιάζεται το κρασί στην Ελλάδα, δίνοντας στοιχεία για την παραγωγή κρασιού η οποία επιτυγχάνεται με την παρουσίαση της διαδικασίας οινοπαραγωγής κρασιού( τα στάδια οινοποίησης). Το θέμα του τρίτου κεφαλαίου είναι «το κρασί στον κόσμο». Αρχικά δίνονται οι κύριες οινοπαραγωγικές περιοχές στον κόσμο καθώς και τα αναγνωρισμένα κρασιά σε όλο τον κόσμο (το κρασί σε Γαλλικά εδάφη, κρασιά Ιταλικής παραγωγής και Ισπανικής παραγωγής). Επίσης, προβάλλεται η αγορά η κρασιού στην Αμερική και οι εισαγωγές- εξαγωγές από και προς την Ελλάδα. Τέλος, παρουσιάζεται η παγκόσμια παραγωγή κρασιού και τα γενικά στοιχεία διεθνοποίησης. Το τέταρτο κεφάλαιο αναφέρεται στο κρασί με επίκεντρο την Ανατολική Μακεδονία και συγκεκριμένα τις πόλεις Καβάλα και Δράμα. Αναλύονται τα στοιχεία και η εξέλιξη από τις οινοποιητικές παραγωγικές επιχειρήσεις που είναι το κτήμα Βιβλία Χώρα, κτήμα Χατζηγεωργίου, Λαλίκος, Αμπελόεις, το κτήμα Λαζαρίδη και άλλες οινοποιητικές παραγωγικές επιχειρήσεις που εδρεύουν στις δύο αυτές πόλεις. Το πέμπτο κεφάλαιο περιλαμβάνει τις στρατηγικές που ακολουθούν οι επιχειρήσεις στην Ανατολική Μακεδονία(στόχοι που αφορούν την παραγωγή στη συγκεκριμένη περιοχή αλλά και γενικότερα σε όλη την Ελλάδα). Τέλος είναι το στρατηγικό σχέδιο branding και marketing το οποίο εφαρμόζεται στην εγχώρια αλλά και στις διεθνείς αγορές καθώς και το όραμα για το ελληνικό κρασί και οι στόχοι του εθνικού οινικού προγράμματος marketing.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Αντωνιάδης Ιωάννης
Uncontrolled Keywords: Οίνος, Κρασί, Οινοπαραγωγοί, Αγορά κρασιού, Οινοποιία Α.Μακεδονίας
Subjects: Ο > Οίνος και οινοποιία
Divisions: Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Κοζάνη)
Depositing User: Προσωπικό Καταθετηρίου
Date Deposited: 03 Jun 2015 08:38
Last Modified: 03 Jun 2015 08:38
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/5013

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top