Η διαχείριση των παραπόνων από τους εργαζόμενους και τις διοικήσεις στον χώρο των ελληνικών ξενοδοχείων

Παπαδάκη, Στυλιανή (2012) Η διαχείριση των παραπόνων από τους εργαζόμενους και τις διοικήσεις στον χώρο των ελληνικών ξενοδοχείων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
PR33_2012.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (1MB)

Abstract

Η παρούσα εργασία έχει ως κύριο σκοπό την μελέτη της διαχείρισης των παραπόνων των τουριστών από τις διοικήσεις και τους εργαζόμενους του ξενοδοχειακού κλάδου στην Ελλάδα. Θεωρείται ενδιαφέρον η διερεύνηση των δυνατοτήτων που διαθέτουν να αντιμετωπίσουν τα παράπονα των πελατών, τα οποία μπορεί να προκληθούν από την μη εκπλήρωση των προσδοκιών τους και το αν υπάρχει δυνατότητα αποφυγής τους. Ως εκ τούτου, θα μελετηθεί ο ρόλος που μπορεί να καθορίσει η ποιότητα της προσφερόμενης υπηρεσίας σε σχέση με την ενίσχυση ή την μείωση των παραπόνων. Επιπλέον, θα εξεταστεί η αντιμετώπιση των παραπόνων και τον ρόλο που μπορεί να διαδραματίσει ο παράγοντας της καλής επικοινωνίας και της εκπαίδευσης στην επίλυση ή ακόμα και στην αποφυγή τους. Εν κατακλείδι, θα συνδυαστεί η θεωρεία με τα αποτελέσματα έρευνας, η οποία έγινε μέσω ερωτηματολογίου για να προσεγγιστεί η ισχύουσα κατάσταση στον χώρο των ελληνικών ξενοδοχείων.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Γιαννακού Αθανάσιος
Uncontrolled Keywords: Ξενοδοχειακές επιχειρήσεις, Ποιότητα υπηρεσιών, Διοίκηση ξενοδοχείων, Διαχείριση παραπόνων, Ικανοποίηση πελατών
Subjects: Δ > Διοίκηση ανθρώπινου δυναμικού
Ξ > Ξενοδοχειακό μάνατζμεντ
Divisions: Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Δημοσίων Σχέσεων (Καστοριά)
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 03 Jun 2015 10:49
Last Modified: 03 Jun 2015 10:49
URI: http://anaktisis.teiwm.gr/id/eprint/5022

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top