Αντιλήψεις του ευρέως κοινού για τους επαγγελματίες μάρκετινγκ

Παναγιωτίδου, Ναυσικά (2012) Αντιλήψεις του ευρέως κοινού για τους επαγγελματίες μάρκετινγκ. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
PR72_2012.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (1MB)

Abstract

Η εργασία αποσκοπεί στη διερεύνηση των στάσεων και των αντιλήψεων που το καταναλωτικό κοινό διαμορφώνει για τα στελέχη μάρκετινγκ. Τα στελέχη μάρκετινγκ (marketers) διαδραματίζουν καίριο ρόλο, τόσο στην προώθηση του προϊόντος, όσο και στην επικοινωνία που αναπτύσσουν οι marketers με τους καταναλωτές. Οι όροι της δραστηριοποίησής τους μπορούν να διαμορφώνουν την τελική καταναλωτική επιλογή. Η εργασία χρησιμοποιεί την πρωτογενή έρευνα, με σκοπό την ανάκτηση σημαντικών ευρημάτων. Βασικό μεθοδολογικό εργαλείο της έρευνας είναι ένα ερωτηματολόγιο κλειστού τύπου, ενώ το δείγμα της έρευνας αποτελείται συνολικά από 200 άτομα. Με βάση τα αποτελέσματα της έρευνας, το καταναλωτικό κοινό αναγνωρίζει τις θετικές όψεις της δραστηριοποίησης των στελεχών μάρκετινγκ, ενώ αποδοκιμάζει τις αρνητικές. Οι γυναίκες εμφανίζονται να κατανοούν περισσότερο τις διαστάσεις της συμπεριφοράς των στελεχών μάρκετινγκ, όπως και τα άτομα νεότερης ηλικίας και σχετικά υψηλής μόρφωσης. Η βελτίωση των αντιλήψεων του κοινού για τα στελέχη μάρκετινγκ μπορεί να επέλθει διαμέσου της αμοιβαίας κατανόησης και της συνεχούς επικοινωνίας των marketers με τους καταναλωτές.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Τριανταφυλλίδου Αμαλία
Uncontrolled Keywords: Στελέχη μάρκετινγκ (Ερωτηματολόγιο), Καταναλωτική ηθική, Συμπεριφορά καταναλωτή
Subjects: Μ > Μάρκετινγκ
Divisions: Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Δημοσίων Σχέσεων (Καστοριά)
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 05 Jun 2015 06:14
Last Modified: 05 Jun 2015 06:14
URI: http://anaktisis.teiwm.gr/id/eprint/5117

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top