Στρατηγικές επικοινωνίας και προβολής των ΜΜΕ: συγκριτική ανάλυση των τουριστικών μονάδων Alexander beach hotel and Convention Center και Grand Hotel Egnatia (Grecotel) στο νομό Έβρου

Πιστόλα, Ελένη (2012) Στρατηγικές επικοινωνίας και προβολής των ΜΜΕ: συγκριτική ανάλυση των τουριστικών μονάδων Alexander beach hotel and Convention Center και Grand Hotel Egnatia (Grecotel) στο νομό Έβρου. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
PR76_2012.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (968kB)

Abstract

Η εργασία αυτή στο πρώτο μέρος παρουσιάζει την έννοια της επιχείρησης, από ποια στοιχεία αποτελείται και ποια είναι τα κριτήρια αυτά που προσδιορίζουν τη φυσιογνωμία της. Διερευνάται κυρίως η έννοια της μικρομεσαίας επιχείρησης και ποιος ο ρόλος της στον ελληνικό τουριστικό κλάδο. Ο ρόλος των Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων (ΜΜΕ) συγκεκριμένα στο σύγχρονο επιχειρηματικό περιβάλλον, κατέχει το 98% του συνόλου και η παρουσία τους συνεισφέρει σημαντικά στη διάρθρωση της οικονομίας τόσο στην Ελλάδα όσο και στην Ευρωπαϊκή Ένωση. Στο δεύτερο μέρος εξετάζεται η ύπαρξη και ο ρόλος των στρατηγικών επικοινωνίας και προβολής σε μια επιχείρηση και σε ποιο βαθμό καθορίζουν τη βιωσιμότητα και επιτυχία της στο σύγχρονο ανταγωνιστικό περιβάλλον. Αρχικά προσδιορίζονται ως έννοιες, τα στοιχεία της εταιρικής επικοινωνιακής στρατηγικής, οι δημόσιες σχέσεις, η διαφήμιση, οι προωθητικές ενέργειες και η χορηγία αλλά παρουσιάζεται και η διαδικασία σχεδιασμού και εκπόνησης ενός εταιρικού προγράμματος μέσω του οποίου προωθείται η εταιρική ταυτότητα η οποία λειτουργεί ως κατευθυντήριο πρότυπο που καθορίζει τις δραστηριότητες και τη συμπεριφορά της επιχείρησης. Το τρίτο και κυριότερο μέρος της μελέτης αυτής επικεντρώνεται στην διερεύνηση των στρατηγικών επικοινωνίας και προβολής που χρησιμοποίησαν οι δύο ξενοδοχειακές μονάδες που εδρεύουν στο νομό Έβρου, το Alexander Beach Hotel and Convention Center και το Grand Hotel Egnatia(Grecotel).

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Φιλιππόπουλος Ανδρέας
Uncontrolled Keywords: Μικρομεσαίες επιχειρήσεις, Τουριστικός κλάδος, Στρατηγικές επικοινωνίας, Ξενοδοχειακές μονάδες
Subjects: Δ > Δημόσιες σχέσεις
Τ > Τουριστικό μάρκετινγκ
Divisions: Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Δημοσίων Σχέσεων (Καστοριά)
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 05 Jun 2015 07:05
Last Modified: 05 Jun 2015 07:05
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/5134

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top