Τα κίνητρα κατανάλωσης των νέων καταναλωτών στην Ελλάδα: η περίπτωση της LACTA

Μαρτζακλή, Αθανασία- Πούλια and Χρυσοπούλου, Έρση (2014) Τα κίνητρα κατανάλωσης των νέων καταναλωτών στην Ελλάδα: η περίπτωση της LACTA. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
DMC20_2014.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (1MB)

Abstract

Η παρούσα εργασία βασίζεται σε μία έρευνα σχετικά με τα κίνητρα κατανάλωσης των νέων καταναλωτών στην Ελλάδα. Πιο συγκεκριμένα, αναφέρονται τα καταναλωτικά κίνητρα βάση των οποίων ο νέοι προτιμούν να καταναλώνουν τη σοκολάτα Lacta. Ακόμα, γίνεται αναφορά στην ιστορία της Lacta αλλά κυρίως στα μηνύματα και στον τρόπο με τον οποίο τα επικοινωνεί στο καταναλωτικό κοινό της. Στόχος της έρευνας είναι να διερευνηθούν οι σημαντικότεροι ηδονικοί αλλά και χρηστικοί λόγοι για τους οποίους οι καταναλωτές προτιμούν τόσο να πηγαίνουν για ψώνια όσο και να καταναλώνουν σοκολάτα Lacta.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Μάλαμα Ελεονώρα-Ιουλία
Uncontrolled Keywords: Κίνητρα κατανάλωσης, Αγοραστική συμπεριφορά, Προώθηση νέου προϊόντος, Σοκολάτα LACTA
Subjects: Κ > Καταναλωτική συμπεριφορά
Π > Προϊόντα - Εμπορική ονομασία
Divisions: Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά)
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 05 Jun 2015 07:10
Last Modified: 07 Oct 2015 09:10
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/5139

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top