Internet marketing : το μάρκετινγκ στο διαδίκτυο

Γιαννούλη, Κωνσταντία (2004) Internet marketing : το μάρκετινγκ στο διαδίκτυο. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
XR14_2004.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (22MB)

Abstract

Η εξέλιξη των τεχνολογιών της πληροφορίας και επικοινωνίας αποτελεί καθοριστικό παράγοντα του σύγχρονου οικονομικού περιβάλλοντος. Η ανάπτυξη των ηλεκτρονικών εμπορικών εφαρμογών και η χρήση του διαδικτύου ως χώρου που συναλλάσσεται και επικοινωνεί η προσφορά και η ζήτηση προϊόντων και υπηρεσιών, επέφεραν την ανάγκη συστηματικής θεώρησης της εφαρμογής του μάρκετινγκ στις ηλεκτρονικές αγορές καθώς επίσης και του ηλεκτρονικού εμπορίου. Η διεύρυνση λοιπόν των αγορών σε παγκόσμιο πλέον επίπεδο, η όξυνση των ανταγωνιστικών συνθηκών, οι αυξημένες απαιτήσεις των καταναλωτών, οι πολιτικοοικονομικές εξελίξεις και η συνεχής τεχνολογική ανάπτυξη αποτελούν δείγματα των επιδρώντας παραγόντων στο μάρκετινγκ. Η παρακολούθηση και η στάθμιση των παραγόντων αυτών είναι απαραίτητη για την στρατηγική ανάπτυξη μιας επιχειρηματικής οικονομικής μονάδας. Οι λαμβάνοντες λοιπόν τις αποφάσεις μάρκετινγκ, βρίσκονται αντιμέτωποι με ένα συνεχούς αυξανόμενο πλήθος πληροφοριών, τις οποίες πρέπει να συγκεντρώσουν, να ταξινομήσουν και να διαφυλάξουν. Στη συνέχεια να αναλύσουν και να αξιολογήσουν τις πληροφορίες αυτές για να καταλήξουν στην επιλογή της τελικής απόφασης και την υλοποίηση του προγράμματος μάρκετινγκ, την αποτελεσματικότητα της οποίας θα πρέπει και πάλι να ελέγξουν και να εκτιμήσουν. Το διαδίκτυο μπορεί να συμβάλλει σε μεγάλο βαθμό στην ταχύτητα και ποιότητα των λαμβανομένων αποφάσεων καθώς και στην οικονομική και αποτελεσματική λειτουργία του μάρκετινγκ. Έχουμε δηλαδή μια μεταβολή της λειτουργίας του κλασσικού μάρκετινγκ, που με τη χρήση του διαδικτύου διαμορφώνει νέες στρατηγικές σε συνάρτηση των αλλαγών του περιβάλλοντος, καθώς επίσης και της συμπεριφοράς των καταναλωτών. Έτσι το παραδοσιακό μάρκετινγκ στο διαδίκτυο, αλλάζει σε διαδικτυακό μάρκετινγκ. Όλα όσα αναφέραμε παραπάνω, καθώς και το ενδιαφέρον που προκαλεί η έντονη ανάπτυξη αυτού του φαινομένου, που ονομάζουμε διαδίκτυο, στο μάρκετινγκ παγκοσμίως αλλά και στη χώρα μας ( σε μικρότερο βαθμό) και οι άγνωστες ακόμα πτυχές του σχετικά με την προσφορά του, αιτιολογούν την επιλογή του θέματος αυτής της εργασίας. Τέλος, τη λειτουργία, την εφαρμογή και τα χαρακτηριστικά αυτού του επαναστατικού μέσου στο μάρκετινγκ, καθώς επίσης τα στάδια που ακολουθούνται για την ολοκλήρωση του στρατηγικού σχεδιασμού σε συνάρτηση με την επίδραση του περιβάλλοντος και της καταναλωτικής συμπεριφοράς θα αναλύσουμε στη πορεία της εργασίας μας.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Τολιόπουλος Ευθύμιος
Uncontrolled Keywords: Καταναλωτές και διαδίκτυο
Subjects: Δ > Διαδικτυακό μάρκετινγκ
Divisions: Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Χρηματοοικονομικών Εφαρμογών (Κοζάνη)
Depositing User: Προσωπικό Καταθετηρίου
Date Deposited: 09 Jun 2015 15:45
Last Modified: 26 Sep 2016 06:33
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/5501

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top