Ο γονεϊκός ρόλος στην παιδική διαφήμιση

Κώτση, Ελένη and Σταματινού, Ελευθερία (2009) Ο γονεϊκός ρόλος στην παιδική διαφήμιση. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
PR50_2009.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (1MB)

Abstract

Με αυτή την έρευνα θα γίνει αναφορά στον "κόσμο" της διαφήμισης. Μέσα από την ιστορία της παιδικής διαφήμισης θα αναφερθούν οι τεχνικές που χρησιμοποιούν οι διαφημίσεις και τις επιδράσεις τους στα παιδιά, σε σχέση με τον γονεϊκό ρόλο. Πιο συγκεκριμένα, θα μελετηθεί ο τρόπο με τον οποίο αντιλαμβάνονται τα παιδιά τις διαφημίσεις, τις αρνητικές επιπτώσεις που έχουν εκείνες και με ποιόν τρόπο μπορούν να παρέμβουν οι γονείς για να τα βοηθήσουν να τις αντιμετωπίσουν. Θα αναφερθούμε στον στόχο των διαφημίσεων που δεν είναι άλλος από το να πείσουν τα παιδιά να προβούν στην αγορά προϊόντων. Εκτός αυτού όμως, στις διαφημίσεις καταλογίζονται μια σειρά από προβλήματα, για παράδειγμα, προάγουν την παχυσαρκία και τη βία, δημιουργούν διαμάχες μεταξύ γονέων - παιδιών, τα εθίζουν στον καπνό και το αλκοόλ, τους καλλιεργούν υλιστικές τάσεις και προβάλλουν λανθασμένες αξίες και πρότυπα στα παιδιά, που αναπόφευκτα επηρεάζουν την ψυχοκοινωνική τους ανάπτυξη. Παράλληλα, γίνεται αναφορά για το πώς προετοιμάζονται τα παιδιά να γίνουν καταναλωτές και το πώς επιδρούν οι διαφημίσεις προς αυτή την κατεύθυνση, ως παράγοντας διαμόρφωσης της καταναλωτικής τους κουλτούρας. Ωστόσο, θα γίνει αναφορά στη λεπτομερή εξέταση των επιπτώσεων που έχουν οι διαφημίσεις στα παιδιά ανάλογα με την ηλικία στην οποία βρίσκονται, έχοντας σαν οδηγό τη θεωρία νοητικής ανάπτυξης του Piaget, ώστε να δώσουμε απαντήσεις για το πώς πρέπει να θωρακίσουν οι γονείς την άμυνα των παιδιών τους απέναντι στις διαφημίσεις, για να τα βοηθήσουν να στέκονται κριτικά απέναντι σ’αυτές και τα ΜΜΕ γενικότερα. Προς αυτή την κατεύθυνση μας βοήθησαν οι απαντήσεις του ερωτηματολογίου μας, από όπου αντλήσαμε τα απαραίτητα στοιχεία, τα αναλύσαμε και οδηγηθήκαμε στα συμπεράσματά μας.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Γκιαούρη Στεργιανή
Uncontrolled Keywords: Διαφημίσεις και παιδιά, Παιδιά ως καταναλωτές, Επιπτώσεις της διαφήμισης
Subjects: Δ > Διαφήμιση
Divisions: Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Δημοσίων Σχέσεων (Καστοριά)
Depositing User: Προσωπικό Καταθετηρίου
Date Deposited: 16 Jun 2015 17:51
Last Modified: 13 Jul 2015 07:36
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/6075

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top