Διοίκηση ανθρώπινων πόρων και διοίκηση ολικής ποιότητας

Βασιλείου, Ελένη and Ιωαννίδου, Ιορδάνα (2005) Διοίκηση ανθρώπινων πόρων και διοίκηση ολικής ποιότητας. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
L92_2005.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (27MB)

Abstract

Τα τελευταία χρόνια κυρίαρχη δύναμη στον κόσμο των επιχειρήσεων φαίνεται να αναδεικνύεται η προσέλκυση του πελάτη. Πραγματικά, αν παρατηρήσουμε την εξέλιξη των συστημάτων διοίκησης, εμφανής είναι η προσπάθεια των επιχειρήσεων να προσελκύσουν τους πελάτες και να επαυξήσουν την συνεργασία τους με αυτούς. Στα πλαίσια αυτής της προσπάθειας, η οποία εκτελείται σε ένα άκρως ανταγωνιστικό περιβάλλον, διακρίνουμε τη Διοίκηση Ανθρωπίνων Πόρων η οποία συνδέεται με τους μακροχρόνιους στόχους της επιχείρησης και έχει να κάνει με τον ανθρώπινο παράγοντα. Το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα έχει να κάνει με τους παραγωγικούς πόρους μιας επιχείρησης οι οποίοι πρέπει να συνδυαστούν έτσι ώστε να μην είναι δυνατό να αντιγραφούν από τους ανταγωνιστές της επιχείρησης. Οι ανθρώπινοι πόροι είναι ωφέλιμο να διοικηθούν με τέτοιο τρόπο ώστε να υποβοηθά την αφοσίωσή τους μέσα σε μια επιχείρηση με σκοπό την παραμονή τους σε αυτή και όχι την πρόσκαιρη απασχόλησή τους. Η διοίκηση ανθρωπίνων πόρων επιχειρεί να δημιουργήσει και να συντηρεί ένα περιβάλλον για ποιοτική υπεροχή για να δώσει τη ευκαιρία στο εργατικό δυναμικό να επιτύχει τους ποιοτικούς στόχους και στόχους απόδοσης της επιχείρησης. Επιχειρεί να αναπτύξει προγράμματα, πολιτικές και δραστηριότητες ώστε να προωθήσει την ικανοποίηση των ατομικών αλλά και των οργανωτικών αναγκών, στόχων και σκοπών. Η Διοίκηση της Ολικής Ποιότητας αποτελεί μια συστηματική και συντονισμένη προσπάθεια συνεχούς βελτίωσης της ποιότητας των παραγομένων προϊόντων και παρεχομένων υπηρεσιών. Η φιλοσοφία αυτή διοίκησης καλύπτει το σύνολο της επιχείρησης και επικεντρώνεται τόσο στη βελτίωση της ποιότητας όσο και στον αποτελεσματικό χειρισμό των εργαζομένων, γεγονός το οποίο καθιστά τη διοίκηση ανθρωπίνων πόρων, παράγοντα στρατηγικής σημασίας. Οι εργαζόμενοι είναι αυτοί που διασφαλίζουν την ποιότητα, δεδομένου ότι, όπως υποστηρίζεται, η διασφάλισή της είναι μια φιλοσοφία, η οποία στηρίζεται στις καλές ανθρώπινες σχέσεις και στις διαδικασίες μείωσης κόστους.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Ασβεστά Στυλιανή
Uncontrolled Keywords: Κόστος ποιότητας, Εργατικό δυναμικό, Εκπαίδευση ανθρώπινων πόρων, Υποκίνηση, Ομαδική εργασία
Subjects: Δ > Διοίκηση ολικής ποιότητας
Δ > Διοίκηση ανθρώπινου δυναμικού
Divisions: Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Λογιστικής (Κοζάνη)
Depositing User: Προσωπικό Καταθετηρίου
Date Deposited: 18 Jun 2015 17:15
Last Modified: 18 Jun 2015 17:15
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/6321

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top