Η διοίκηση του online shopping και η δημιουργία συγκινήσεων των καταναλωτών

Γεωργιάδου, Ευαγγελία (2015) Η διοίκηση του online shopping και η δημιουργία συγκινήσεων των καταναλωτών. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
D8_2015.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (1MB)

Abstract

Στην εργασία εξετάζεται η σχέση των ηλεκτρονικών αγορών και του ηλεκτρονικού μάρκετινγκ και η συμπεριφορά των καταναλωτών και αναλύονται τα αποτελέσματα της έρευνας με τη χρήση ερωτηματολογίου.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Σερδάρης Παναγιώτης
Uncontrolled Keywords: Ηλεκτρονικό μάρκετινγκ, Συμπεριφορά καταναλωτή, Ερωτηματολόγιο έρευνας
Subjects: Δ > Διαδικτυακό μάρκετινγκ
Η > Ηλεκτρονικό εμπόριο
Κ > Καταναλωτική συμπεριφορά
Divisions: Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Κοζάνη)
Depositing User: Προσωπικό Καταθετηρίου
Date Deposited: 19 Jun 2015 11:05
Last Modified: 19 Jun 2015 11:05
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/6441

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top