Ορισμός του σύγχρονου τραπεζικού μάρκετινγκ και οι επιπτώσεις στον Retail Banking των σύγχρονων ελληνικών τραπεζών

Σαββόγλου, Δημήτριος (2010) Ορισμός του σύγχρονου τραπεζικού μάρκετινγκ και οι επιπτώσεις στον Retail Banking των σύγχρονων ελληνικών τραπεζών. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
D88_2010.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (19MB)

Abstract

Οι ελληνικές τράπεζες βρίσκονται σήμερα σε πορεία ανάπτυξης, τόσο στην Ελλάδα όσο και στις αγορές των Βαλκανίων, παρά την οικονομική κρίση. Η αναπτυξιακή αυτή πορεία, η οποία διαρκεί ήδη πάνω από μια δεκαετία, ξεκίνησε με την απελευθέρωση του χρηματοπιστωτικού συστήματος της χώρας και ενισχύθηκε με την ένταξη της Ελλάδας στην ευρωζώνη, αποκομίζοντας οφέλη από την πορεία σύγκλισης της οικονομίας προς το μέσο ευρωπαϊκό όρο. Σε ό,τι αφορά το retail banking οι ελληνικές τράπεζες έχουν σημειώσει μεγάλη πρόοδο μετά την απελευθέρωση του χρηματοπιστωτικού περιβάλλοντος. Είμαι σίγουρος ότι η ανάπτυξη αυτής της δραστηριότητας έγινε λελογισμένα και προς όφελος των μετόχων, των πελατών και των εργαζομένων του κάθε τραπεζικού ιδρύματος.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Δράμαλη Άννα
Uncontrolled Keywords: Τραπεζικές επιχειρήσεις, Retail Banking, Χρηματοπιστωτικά προϊόντα, Τραπεζικό μάρκετινγκ
Subjects: Τ > Τραπεζικό μάνατζμεντ
Divisions: Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Κοζάνη)
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 19 Jun 2015 12:53
Last Modified: 19 Jun 2015 12:53
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/6488

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top