Η συμπεριφορά καταναλωτών ως προς τα προϊόντα ένδυσης και εσωρούχων στην Ελλάδα

Πιλίτση, Αναστασία (2015) Η συμπεριφορά καταναλωτών ως προς τα προϊόντα ένδυσης και εσωρούχων στην Ελλάδα. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
D16_2015.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (1MB)

Abstract

Η εργασία αναλύει τον κλάδο ένδυσης και την συμπεριφορά των καταναλωτών στην Ελλάδα. Η κλωστοϋφαντουργία – ένδυση είναι κλάδος σχετικά υψηλής έντασης εργασίας και συνιστά μία από τις κυριότερες οικονομικές δραστηριότητες σε όρους παραγωγής, απασχόλησης και εξαγωγών τόσο στην Ελλάδα όσο και στην Ευρωπαϊκή Ένωση. Σήμερα, με την επερχόμενη ένταξη επιπλέον χωρών στην Ε.Ε., η Ελλάδα βρίσκεται πάλι μπροστά σε ένα νέο πρόβλημα επιβίωσης του κλάδου της ένδυσης. Θα πρέπει σύντομα να επιλέξει αν θα επεκταθεί σε νέες χώρες παραγωγής ή αν θα επιλέξει άλλη μορφή επιβίωσης σε διεθνές επίπεδο.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Αντωνιάδης Ιωάννης
Uncontrolled Keywords: Κλάδος ένδυσης, Κλάδος εσωρούχων, Μείγμα marketing, Μάρκετινγκ πωλήσεων, Καταναλωτική συμπεριφορά
Subjects: Ε > Ένδυση και ενδύματα - Βιομηχανία και εμπόριο
Κ > Καταναλωτική συμπεριφορά
Divisions: Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Κοζάνη)
Depositing User: Προσωπικό Καταθετηρίου
Date Deposited: 20 Jun 2015 12:40
Last Modified: 20 Jun 2015 12:40
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/6513

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top