Οι στρατηγικές δημοσίων σχέσεων και επικοινωνίας των μικρών και μικρομεσαίων επιχειρήσεων: περίπτωση της αγοράς του νομού Καστοριάς = Strategies of public relationships and communication of the smalland medium size enterprices: the case of the market of kastoria perfecture

Τζάτζου, Παναγιώτα (2010) Οι στρατηγικές δημοσίων σχέσεων και επικοινωνίας των μικρών και μικρομεσαίων επιχειρήσεων: περίπτωση της αγοράς του νομού Καστοριάς = Strategies of public relationships and communication of the smalland medium size enterprices: the case of the market of kastoria perfecture. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
PR46_2010.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (373kB)

Abstract

Στόχος αυτής της πτυχιακής μελέτης είναι να αναλυθεί η έννοια του όρου «Δημόσιες Σχέσεις» και την πρακτική εφαρμογή της στις μικρές και πολύ μικρές επιχειρήσεις της Καστοριάς. Στα επόμενα κεφάλαια θα γίνει η ανάλυση της εφαρμογής των Δημοσίων σχέσεων στις επιχειρήσεις, αλλά και η επιθυμητή μελλοντική κατάσταση εφαρμογής των Δημοσίων Σχέσεων. Επίσης θα εξεταστεί η εφαρμογή των Δημόσιων Σχέσεων στις μικρές και μικρομεσαίες επιχειρήσεις του Νομού Καστοριάς, καθώς και στο πως οι τοπικοί επιχειρηματίες αντιμετωπίζουν την εφαρμογή των στρατηγικών των δημοσίων σχέσεων ακόμη και τι αλλαγές πρέπει να γίνουν για την καλυτέρευση των συνθηκών. Το δείγμα της έρευνας περιλαμβάνει 50 μικρές και μικρομεσαίες επιχειρήσεις από διάφορους κλάδους του Νομού Καστοριάς. Συνολικά το ερωτηματολόγιο αποτελείται από 17 ερωτήσεις. Τελικά απ την πρωτογενή μας έρευνα διαπιστώθηκε, πώς στις περισσότερες μικρομεσαίες επιχειρήσεις οι ίδιοι οι επιχειρηματίες ποντάρουν σε απευθείας σχέσεις με τον πελάτη, αγνοώντας την πιθανότητα διεύρυνσης του κύκλου εργασιών μέσω χρησιμοποίησης των επιτευγμάτων επιστημονικά αποδειγμένων μεθόδων των Δημοσίων Σχέσεων. Όμως, παρατηρείται μια δυνατή θέληση για χρησιμοποίηση ενός υπεύθυνου Δημοσίων Σχέσεων για να τους αναλάβει τον τομέα της επικοινωνίας με το κοινό.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Μπιμπίτσος Χρήστος
Uncontrolled Keywords: Βιωσιμότητα των επιχειρήσεων(Καστοριά), Υπεύθυνοσς δημοσίων σχέσεων, Ανταγωνισμός στις επιχειρήσεις, Μανατζεντ
Subjects: Δ > Δημόσιες σχέσεις
Μ > Μικρομεσαίες επιχειρήσεις
Divisions: Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Δημοσίων Σχέσεων (Καστοριά)
Depositing User: Προσωπικό Καταθετηρίου
Date Deposited: 21 Jun 2015 06:27
Last Modified: 29 Mar 2016 13:33
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/6624

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top