Έρευνα περιεχομένου τηλεοπτικής ειδησεογραφίας στην Ελλάδα: τρόποι προβολής και πλαισίωσης

Κωστοπούλου, Ανδριάνα (2008) Έρευνα περιεχομένου τηλεοπτικής ειδησεογραφίας στην Ελλάδα: τρόποι προβολής και πλαισίωσης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
PR66_2008.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (357kB)

Abstract

Η παρούσα εργασία είχε στόχο να μελετήσει τον τρόπο βάσει του οποίου παρουσιάζονται και πλαισιώνονται τα δελτία ειδήσεων και την επίδραση που αυτά ασκούν στους τηλεθεατές. Για τη μελέτη του συγκεκριμένου θέματος πραγματοποιήθηκε έρευνα στα δελτία ειδήσεων τεσσάρων καναλιών, τη χρονική περίοδο 18-24 Ιουλίου. Τα δελτία ειδήσεων που μελετηθήκαν παρουσιάζονται σε τέσσερα κανάλια τρία ιδιωτικά και ένα κρατικό. Τα κανάλια αυτά είναι: ο Αντέννα, το Στάρ, ο Σκάι και η Νετ. Η έρευνα στηρίχθηκε στο θεωρητικό κομμάτι της παρούσας εργασίας, το οποίο αφορά τη θεωρία της επικοινωνίας και της κοινής γνώμης, αναλύοντας τις έννοιες κοινή γνώμη, τηλεοπτικό κοινό, τηλεοπτική ειδησεογραφία και παρουσιάζοντας τις τεχνικές που χρησιμοποιούν τα Μέσα Μαζικής ενημέρωσης προκειμένου να επηρεάσουν την κοινή γνώμη. Στη συνέχεια εστιαζεται στις τηλεοπτικές ειδήσεις αναφερόμενοι στις μορφές που παρουσιάζουν οι ειδήσεις, στο τηλεοπτικό σκηνικό που τις πλαισιώνουν, στην οπτικοποίηση της πολιτικής και του δημοσίου λόγου και τέλος στις γλωσσικές επιλογές και στις τεχνικές περιεχομένου που χρησιμοποιούν.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Σεραφείμ Αικατερίνη
Uncontrolled Keywords: Τηλεθεατές, Τηλεοπτικοί σταθμοί, Δελτία ειδήσεων, Κοινωνική πραγματικότητα
Subjects: Μ > Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης - Πολιτικές απόψεις
Τ > Τηλεόραση
Divisions: Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Δημοσίων Σχέσεων (Καστοριά)
Depositing User: Προσωπικό Καταθετηρίου
Date Deposited: 27 Jul 2015 07:13
Last Modified: 14 Nov 2015 10:35
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/6678

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top