Νέες μορφές διαφήμισης: ψηφιακή αμφίδρομη διαφήμιση (DAAD)

Μουζενιτίδης, Αλέξιος (2010) Νέες μορφές διαφήμισης: ψηφιακή αμφίδρομη διαφήμιση (DAAD). BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
D82_2010.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (4MB)

Abstract

Η εποχή που ζούμε χαρακτηρίζεται δικαιολογημένα ως ηλεκτρονική. Ξεκίνησε πριν από πολλές δεκαετίες δειλά-δειλά με εφευρέσεις όπως αυτές του τηλεφώνου, των COMPUTERS και των VIDEO. Τα διλήμματα που ακολούθησαν από τη χρήση τους προβάλλουν αμείλικτα. Είναι ξεκάθαρο ότι κινδυνεύουμε από την εμπορευματοποίηση και την εισβολή στην προσωπική μας ζωή. Προτεραιότητα μας πρέπει να είναι η προστασία αφενός του ατόμου και η πρόοδος του συνόλου της κοινωνίας αφετέρου, χωρίς να αμελούμε την τεχνολογία. Η DAAD (Ψηφιακή Αμφίδρομη Διαφήμιση) κάνει χρήση όλων των μοντέρνων τεχνολογιών διαφήμισης όπως θα παρουσιασθούν κατωτέρω. Αναλύοντας αυτές έστω και χωρίς να το θέλουμε νιώθουμε καταλυτική την παρουσία του Αμερικανού Συγγραφέα RAY BRADBURY αλλά και του γνωστού Δόκτορος GOEBELS. Ο Αμερικανός μέσα από τα έργα του, ειδικά το «FARHENHEIT 451» παρουσίασε τα τεχνολογικά μέσα 3 δεκαετίες πριν αυτά τελικά καταστούν πραγματικότητα ενώ ο Γερμανός ανέλυσε επιστημονικά και εν πολλοίς κυνικά τους στόχους και τις μεθόδους, την ουσία εν τέλει, της διαφήμισης-προπαγάνδας.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Ζησόπουλος Δημήτριος
Uncontrolled Keywords: Ψηφιακή αμφίδρομη διαφήμιση, Προπαγάνδα, DAAD
Subjects: Δ > Διαφήμιση
Divisions: Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Κοζάνη)
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 22 Jun 2015 11:25
Last Modified: 22 Jun 2015 11:25
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/6791

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top