Ξενοδοχειακό μάρκετινγκ στο Facebook

Ιωαννίδης, Κωνσταντίνος Π. (2012) Ξενοδοχειακό μάρκετινγκ στο Facebook. Masters thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
MBA18_2012.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (1MB)

Abstract

Η παρούσα εργασία έχει ως τίτλο θέματος ‘’Ξενοδοχειακό Μάρκετινγκ στο Facebook’’. Σκοπός της έρευνας είναι η σύγκριση ελληνικών και ξένων ξενοδοχείων σε ότι αφορά την χρήση του κοινωνικού δικτύου Facebook και το κατά πόσο χρησιμοποιούνται τα εργαλεία που παρέχει η συγκεκριμένη πλατφόρμα. Επιπροσθέτως, ερευνάται η συμμετοχή των ξενοδοχείων και αν αυτή επαρκεί η όχι. Στην σημερινή εποχή, κρίνεται αναγκαία η επένδυση των τουριστικών επιχειρήσεων σε σύγχρονες τεχνολογικές εφαρμογές όπως επίσης και στην δραστηριοποίηση μέσα από τις ποικίλες λειτουργίες που προσφέρουν τα κοινωνικά μέσα καθώς αποτελούν έναν σύγχρονο τρόπο επικοινωνίας. Ο ρόλος της κοινωνικής δικτύωσης στην ταξιδιωτική εμπειρία ανταποκρίνεται θετικά, καθώς έχει συμβάλλει στην ευρύτερη διάδοση των ταξιδιών αφού ο χρήστης-μέλος της ιστοσελίδας κοινωνικής δικτύωσης έχει την δυνατότητα να δει φωτογραφίες από διάφορα μέρη που πραγματοποίησαν τα ταξίδια τους οι ‘’φίλοι’’ του, να θαυμάσει το τοπίο και να επιλέξει να επισκεφτεί την συγκεκριμένη τοποθεσία ως προορισμός των διακοπών του. Η νέα γενιά του Παγκόσμιου Ιστού απαιτεί δραστηριότητες από τον χρήστη όπου με την συμμετοχή του βασίζεται στην όλο και μεγαλύτερη δυνατότητα διαμοιρασμού πληροφοριών όπως επίσης και στην αλληλεπίδραση ανάμεσα σε χρήστες χωρίς εξειδικευμένες γνώσεις σε θέματα τεχνολογιών υπολογιστών και δικτύων. Συμπερασματικά, κατά το διάστημα της υπάρχουσας μελέτης, διαπιστώνεται ότι υπάρχει μεγάλη συμμετοχή των ελληνικών ξενοδοχειακών επιχειρήσεων στο Facebook αλλά δεν χειρίζονται όλα τα εργαλεία και τις εφαρμογές που τους προσφέρει η κοινωνική ιστοσελίδα. Θα μπορούσε το Facebook, με την σωστή χρήση, να αποφέρει μεγάλα οφέλη στις επιχειρήσεις και διόλου αμελητέο δεν είναι το γεγονός είναι ότι αποτελεί εύκολα προσβάσιμο και δωρεάν μέσο προώθησης των προϊόντων και υπηρεσιών τους.

Item Type: Thesis (Masters)
Corporate Creators: Λάππας Γεώργιος
Uncontrolled Keywords: Παγκόσμιος ιστός, Ξενοδοχειακό μάρκετινγκ, Ηλεκτρονικός τουρισμός, Διαφήμιση στο διαδίκτυο, Ξενοδοχειακές επιχειρήσεις στο Facebook
Subjects: Ξ > Ξενοδοχειακό μάνατζμεντ
Κ > Κοινωνικά δίκτυα
Divisions: Μεταπτυχιακές Διατριβές > ΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 22 Jun 2015 14:51
Last Modified: 22 Jun 2015 14:51
URI: http://anaktisis.teiwm.gr/id/eprint/6852

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top