Οι Έλληνο-Κινεζικές οικονομικές σχέσεις και η προώθηση των ελληνικών προϊόντων στην κινέζικη αγορά

Νικολοπούλου, Ευαγγελία Ι. (2013) Οι Έλληνο-Κινεζικές οικονομικές σχέσεις και η προώθηση των ελληνικών προϊόντων στην κινέζικη αγορά. Masters thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
MBA7_2013.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (902kB)

Abstract

Η παρακάτω εργασία έχει σαν θέμα τις Ελληνοκινεζικές οικονομικές σχέσεις και την προώθηση των ελληνικών προϊόντων στην κινεζική αγορά. Σήμερα όπου η Ελλάδα αντιμετωπίζει μεγάλη οικονομική κρίση και οι επιχειρήσεις κλείνουν η μια μετά την άλλη, το ενδιαφέρον πολλών επιχειρηματιών στρέφεται προς την αγορά της Κίνας όπου οι καταναλωτές της στρέφονται προς τον δυτικό τρόπο ζωής και τα ελληνικά προϊόντα έχουν μεγάλη ζήτηση. Πιο συγκεκριμένα η παρούσα εργασία οργανώνεται σε κυρίως τρία κεφάλαια. Στο πρώτο κεφάλαιο παρουσιάζεται και αναλύεται η οικονομία της Κίνας. Στο δεύτερο κεφάλαιο παρουσιάζονται οι διμερείς σχέσεις Ελλάδας -Κίνας. Στο τρίτο κεφάλαιο παρουσιάζεται η προώθηση των ελληνικών προϊόντων στην κινεζική αγορά και η εργασία τελειώνει με τα κυριότερα συμπεράσματα από την εκπόνηση της εργασίας.

Item Type: Thesis (Masters)
Corporate Creators: Σίσκος Ευάγγελος
Uncontrolled Keywords: Οικονομία της Κίνας, Διμερείς σχέσεις Ελλάδας-Κίνας, Προώθηση ελληνικών προϊόντων
Subjects: Ε > Ελλάδα - Εξωτερικές σχέσεις - 20ος - 21ος αι.
Ε > Εξαγωγές - Ελλάδα
Π > Προώθηση πωλήσεων
Divisions: Μεταπτυχιακές Διατριβές > ΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 23 Jun 2015 06:39
Last Modified: 23 Jun 2015 06:39
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/6920

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top