Εμπειρική διερεύνηση του επιπέδου εξυπηρέτησης των συστημάτων εφοδιαστικής διαχείρισης στην ελληνική αγορά

Παπαδοπούλου, Ελένη Α. (2011) Εμπειρική διερεύνηση του επιπέδου εξυπηρέτησης των συστημάτων εφοδιαστικής διαχείρισης στην ελληνική αγορά. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
IT42_2011.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (1MB)

Abstract

Σκοπός της συγκεκριμένης εργασίας είναι ο προσδιορισμός του επιπέδου εξυπηρέτησης των συστημάτων εφοδιαστικής διαχείρισης στην Ελληνική αγορά. Το αντικείμενο αυτό έχει ιδιαίτερη σημασία, λόγο του ότι η εφοδιαστική αλυσίδα έχει σημαντικό ρόλο στην εξυπηρέτηση και ικανοποίηση των πελατών των διαφόρων επιχειρήσεων, η διαχείριση της εφοδιαστικής αλυσίδας ήταν ξεχασμένη από τις επιχειρήσεις, σήμερα όμως δίνεται μεγάλη σημασία σε αυτήν. Στην εργασία pαρουσιάζονται η ιστορική εξέλιξη των logistics, η χρησιμότητα που έχουν στην λειτουργία των επιχειρήσεων. Επίσης παρουσιάζονται στοιχεία που πρέπει να έχει η εξυπηρέτηση πελατών, πως αυτή μπορεί να οργανωθεί για να αποδίδει καλύτερα. Στην συνέχεια γίνεται έλεγχος του επιπέδου εξυπηρέτησης που υπάρχει στην Ελληνική αγορά. Και τέλος παρουσιάζονται στοιχεία που δείχνουν την σχέση των πωλήσεων και των αποθεμάτων με το επίπεδο εξυπηρέτησης.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Κλειούσης Ελευθέριος
Uncontrolled Keywords: Εφοδιαστική αλυσίδα, Ελληνική αγορά, Eξυπηρέτηση πελατών, Logistics management
Subjects: Ε > Εφοδιαστική αλυσίδα
Divisions: Πρώην Αυτόνομα Τμήματα > Τμήμα Διεθνούς Εμπορίου (Καστοριά)
Depositing User: Προσωπικό Καταθετηρίου
Date Deposited: 23 Jun 2015 15:15
Last Modified: 03 Jul 2015 08:56
URI: http://anaktisis.teiwm.gr/id/eprint/7059

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top