Ερευνητική αξιολόγηση των εφαρμοζόμενων τακτικών τουριστικού μάρκετινγκ των Καστοριανών Ο.Τ.Α.: η αποτελεσματικότητα των μεθόδων προβολής επί των τελικών αποδεκτών

Δήμου, Γεωργία (2003) Ερευνητική αξιολόγηση των εφαρμοζόμενων τακτικών τουριστικού μάρκετινγκ των Καστοριανών Ο.Τ.Α.: η αποτελεσματικότητα των μεθόδων προβολής επί των τελικών αποδεκτών. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
PR7_2003.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (892kB)

Abstract

Στο πρώτο κεφάλαιο, της εργασίας που ακολουθεί αναφέρονται γενικές έννοιες τουρισμού και γίνεται προσπάθεια να προσδιορισθεί το «τουριστικό προϊόν» της εξεταζόμενης περιοχής. Στο δεύτερο κεφάλαιο παραθέτονται τα στοιχεία που εδόθησαν από τους Δήμους Άργους Ορεστικού και Καστοριάς, ενώ στο τρίτο παρουσιάζονται τα ευρήματα της έρευνας που πραγματοποιήθηκαν σε τουρίστες, και όχι μόνο, του νομού. Τέλος, στο τέταρτο κεφάλαιο γίνεται προσπάθεια αξιολόγησης της στρατηγικής που ακολουθείται από τους Ο.Τ.Α και διεξάγονται συμπεράσματα.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Εκιντζόγλου Λεωνίδας
Uncontrolled Keywords: Μέσα προβολή του τουριστικού προϊόντος(Καστοριά), Αξιολόγηση της στρατηγικής του Δήμου Καστοριά(ερωτηματολόγιο)
Subjects: Τ > Τοπική αυτοδιοίκηση
Τ > Τουριστικό μάρκετινγκ
Divisions: Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Δημοσίων Σχέσεων (Καστοριά)
Depositing User: Προσωπικό Καταθετηρίου
Date Deposited: 24 Jun 2015 06:22
Last Modified: 24 Jun 2015 06:22
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/7101

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top