Η εξέλιξη της πολιτικής διαφήμισης κατά την τελευταία δεκαετία στην Ελλάδα

Παύλου, Μελίνα (2003) Η εξέλιξη της πολιτικής διαφήμισης κατά την τελευταία δεκαετία στην Ελλάδα. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
PR5_2003.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (745kB)

Abstract

Η εκπόνηση της παρούσας εργασίας αποσκοπεί στην καταγραφή και αξιολόγηση των κάτωθι φαινομένων: α. Της ανάπτυξης της πολιτικής διαφήμισης στα ΜΜΕ β. Των συνεπειών της εισόδου της ιδιωτικής τηλεόρασης στην πολιτική της χώρας μας γ. Της δύναμης της τηλεόρασης στο να κατασκευάζει πολιτικά πρότυπα. Το αρχικό τμήμα επιδιώκει την περιγραφή των εννοιών και της ορολογίας που σχετίζονται με το υπο μελέτη αντικείμενο. Πρωταρχικός σκοπός της μελέτης αποτελεί η απόδοση και η οριοθέτηση εννοιών όπως , η πολιτική επικοινωνία, και η πολιτική διαφήμιση. Η μελέτη ασχολείται με ένα νέο ερευνητικό πεδίο στη χώρα μας και η περιγραφή των κυρίων εννοιών που το περιστοιχίζουν αποτελεί την πρωταρχική ενασχόληση της προσπάθειας. Το δεύτερο και σημαντικότερο τμήμα της μελέτης αποτελεί μια προσπάθεια καταγραφής της πορείας ανάπτυξης της Πολιτικής Διαφήμισης στη χώρα μας την τελευταία δεκαετία. Ιδιαίτερη βαρύτητα δίνεται στον θεμελιώδη ρόλο που διαδραματίζει στο πολιτικό επικοινωνιακό σύστημα η τηλεόραση. Τέλος στο τρίτο μέρος επιχειρείται μια ανάλυση του ρόλου που διαδραμάτισε ης πολιτική διαφήμιση στις δυο τελευταίες εκλογικές αναμετρήσεις που πραγματοποιήθηκαν στη χώρα μας : Τις βουλευτικές εκλογές της 9ης Απριλίου 2000 καθώς και Τις διπλές εκλογές για την Τοπική Αυτοδιοίκηση της 13ης και 20ης Οκτωβρίου 2002. Το τμήμα με την χρησιμοποίηση σχετικών άρθρων από εφημερίδες αναφέρεται στο ύψος της δαπάνης για πολιτικές διαφημίσεις των πολιτικών κομμάτων , στο πολιτικό προφίλ που χρησιμοποίησαν οι κύριοι μονομάχοι καθώς και στην ανάλυση πολιτικών στρατηγικών και διαφημίσεων.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Κωσταρέλλα Ιωάννα
Uncontrolled Keywords: Πολιτικά κόμματα, Πολιτικό μάρκετινγκ, Διαφημίσεις στην τηλεόραση
Subjects: Δ > Διαφήμιση
Μ > Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης - Ελλάδα
Π > Πολιτική επικοινωνία - Ελλάδα
Divisions: Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Δημοσίων Σχέσεων (Καστοριά)
Depositing User: Προσωπικό Καταθετηρίου
Date Deposited: 24 Jun 2015 11:19
Last Modified: 14 Jul 2015 08:31
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/7205

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top