Περιορισμοί των διαφημιστικών μέσων συγκεκριμένων προϊόντων και περιορισμοί του περιεχομένου της διαφήμισης

Βαγγλή, Άννα and Εμμανουηλίδης, Πρόδρομος (2007) Περιορισμοί των διαφημιστικών μέσων συγκεκριμένων προϊόντων και περιορισμοί του περιεχομένου της διαφήμισης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
PR46_2007.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (687kB)

Abstract

Στην παρούσα εργασία διασαφηνίζεται ο ορισμός της Διαφήμισης από άλλες έννοιες όπως οι Δημόσιες Σχέσεις, το Μάρκετινγκ, η Προπαγάνδα και η Χορηγία. Δίδονται οι κανόνες που περιορίζουν το περιεχόμενο της διαφήμισης και τη μορφή της, καθώς και συγκεκριμένες ομάδες προϊόντων και υπηρεσιών που υπόκεινται σε αυστηρότερους περιορισμούς, όπως π.χ. οι διαφημίσεις των προϊόντων καπνού ή των παιδικών παιχνιδιών. Στη συνέχεια, βλέπουμε τη συνταγματική προστασία της διαφήμισης υπό το πρίσμα βασικών δικαιωμάτων, όπως το δικαίωμα της ελευθερίας της έκφρασης ή της ελευθερίας της γνώσεις. Επίσης αναφέρονται οι κυρώσεις που επιβάλλονται στους φορείς μετάδοσης διαφημίσεων για τις παράτυπες εφαρμογές των περιοριστικών κανόνων της διαφήμισης.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Γιαννάς Πρόδρομος
Uncontrolled Keywords: Εθνικό Συμβούλιο Ραδιοτηλεόρασης, Μορφές διαφήμισης, Προπαγάνδα, Χορηγίες
Subjects: Δ > Διαφήμιση
Divisions: Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Δημοσίων Σχέσεων (Καστοριά)
Depositing User: Προσωπικό Καταθετηρίου
Date Deposited: 25 Jun 2015 07:34
Last Modified: 24 Sep 2015 07:35
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/7389

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top