Τρόποι ανάπτυξης και διεθνούς δραστηριοποίησης: περίπτωση της Hellas On Line (HOL)

Κάτσης, Λαέρτης (2009) Τρόποι ανάπτυξης και διεθνούς δραστηριοποίησης: περίπτωση της Hellas On Line (HOL). BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
IT88_2009.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (564kB)

Abstract

Στην εργασία που ακολουθεί παρουσιάζονται στοιχεία για την εταιρία Hellas Online και πώς αυτή αναπτύσσεται τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό. Η Hellas Online είναι αυτή την στιγμή ο δεύτερος μεγαλύτερος πάροχος σε τηλεφωνικών υπηρεσιών σε δικό της ιδιόκτητο δίκτυο μετά τον ΟΤΕ και ένας από τους μεγαλύτερους παρόχους υπηρεσιών internet στην Ελλάδα κατέχοντας παράλληλα ένα από τα μεγαλύτερα μερίδια της αγοράς αυτής. Πιο κάτω θα δούμε το πώς αναπτύσσεται η εταιρία εντός της Ελλάδας αλλά και διεθνώς συνάπτοντας κυρίως εμπορικές συμφωνίες, πολύ σημαντικές, με τους μεγαλύτερους ομίλους και επιχειρήσεις τόσο εντός των συνόρων όσο και παγκοσμίως. Θα επεκταθούμε από την στιγμή που η εταιρία ιδρύθηκε και μέσα από την ανάλυση διαφόρων παραγόντων και κυρίως μέσω των οικονομικών της καταστάσεων και των κερδών θα δούμε το πως η ανάπτυξη της ωριμάζει μέρα με την ημέρα. Τέλος θα καταλήξουμε σε κάποια συμπεράσματα που οδηγεί αυτή η εργασία μέσω της ανάλυσης της για την Hellas online και θα εξηγήσουμε το πώς αυτά τα συμπεράσματα θα μπορέσουν να βοηθήσουν περαιτέρω την εθνική αλλά και την διεθνή ανάπτυξη της εταιρίας.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Βλάχβεη Ασπασία
Uncontrolled Keywords: Hellas On Line (Μελέτη περίπτωσης), (HOL), Κινητή τηλεφωνία
Subjects: Κ > Κινητή τηλεφωνία
Τ > Τηλεπικοινωνία
Divisions: Πρώην Αυτόνομα Τμήματα > Τμήμα Διεθνούς Εμπορίου (Καστοριά)
Depositing User: Προσωπικό Καταθετηρίου
Date Deposited: 25 Jun 2015 09:11
Last Modified: 08 Jul 2015 12:06
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/7434

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top