Η διαδικασία δημιουργίας ενός προϊόντος και η σημασία τους για την διεθνή ανταγωνιστικότητα των επιχειρήσεων

Πρωτοψάλτη, Μαρία-Αμαρυλλίς (2009) Η διαδικασία δημιουργίας ενός προϊόντος και η σημασία τους για την διεθνή ανταγωνιστικότητα των επιχειρήσεων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
IT110_2009.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (907kB)

Abstract

Μέσα από τη πτυχιακή μου εργασία με θέμα την διαδικασία δημιουργίας ενός προϊόντος και η σημασία τους για την διεθνή ανταγωνιστικότητα των επιχειρήσεων, γίνεται μια παρουσίαση όλων των παραμέτρων σε σχέση με την καινοτομία των προϊόντων για διεθνής αγορές. Συγκεκριμένα στο 1ο κεφάλαιο παρουσιάζεται ο κύκλος ζωής των προϊόντων, οι τύποι των νέων προϊόντων, η διαδικασία δημιουργίας και οι μέθοδοι βαθμολόγησης ιδεών για τα νέα προϊόντα. Στο δεύτερο κεφάλαιο, γίνεται παρουσίαση της ανταγωνιστικότητας στο διεθνή χώρο. Αναλύονται οι προσδιοριστικοί παράγοντες που προσδιορίζουν την ανταγωνιστικότητα, το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα και την αποδοτικότητα των επιχειρηματικών μονάδων. Επίσης, παρουσιάζεται και η μέθοδος αξιολόγησης της ανταγωνιστικότητας στις διεθνείς αγορές. Τέλος, αναφερόμαστε στα αποτελέσματα που προκύπτουν στην διεθνή ανταγωνιστικότητα των επιχειρήσεων η δημιουργία ενός νέου προϊόντος.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Καραγιάννης Αθανάσιος
Uncontrolled Keywords: Προϊόν, Ανταγωνιστικότητα, Κύκλος Ζωής, Ανταγωνιστικότητα, Ανάπτυξη νέου προϊόντος
Subjects: Ε > Επιχειρήσεις - Ανταγωνιστικότητα
Π > Προϊόντα - Μάρκετινγκ
Divisions: Πρώην Αυτόνομα Τμήματα > Τμήμα Διεθνούς Εμπορίου (Καστοριά)
Depositing User: Προσωπικό Καταθετηρίου
Date Deposited: 25 Jun 2015 09:45
Last Modified: 09 Jul 2015 12:02
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/7452

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top