Η είσοδος νέων πολυεθνικών επιχειρήσεων στην ελληνική αγορά και οι επιπτώσεις τους στο ελληνικό εμπόριο

Γιαρένη, Γεωργία and Κοτζαγερίδου, Ροδούλα (2008) Η είσοδος νέων πολυεθνικών επιχειρήσεων στην ελληνική αγορά και οι επιπτώσεις τους στο ελληνικό εμπόριο. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
IT124_2008.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (811kB)

Abstract

Στην εργασία αυτή παρουσιάζεται η είσοδο των ξένων πολυεθνικών επιχειρήσεων καθώς και τις επιπτώσεις της εισόδου αυτών στο ελληνικό εμπόριο. Γίνεται αναφορά στην ανάπτυξη της σύγχρονης πολυεθνικής επιχείρησης καθώς και στην ανάπτυξη του λιανικού εμπορίου στην Ελλάδα. Παρουσιάζονται οι πολυεθνικές που έχουν εισέλθει στην ελληνική αγορά αλλά και τις επιχειρήσεις που έχουν στόχο να ενταχθούν στην Ελλάδα. Ειδικότερα δίνεται έμφαση στον κλάδο των super- markets, στον κλάδο των ηλεκτρικών ειδών, ηλεκτρονικών ειδών και στα είδη ένδυσης και καλλυντικών.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Τσάγκλα Ευαγγελία
Uncontrolled Keywords: Πολυεθνικές εταιρίες, Super - markets(Μελέτη περίπτωσης), Λιανεμπόριο, Παγκοσμιοποίηση της παραγωγής
Subjects: Δ > Διεθνές εμπόριο
Λ > Λιανικό εμπόριο
Divisions: Πρώην Αυτόνομα Τμήματα > Τμήμα Διεθνούς Εμπορίου (Καστοριά)
Depositing User: Προσωπικό Καταθετηρίου
Date Deposited: 25 Jun 2015 10:32
Last Modified: 28 Nov 2016 09:01
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/7482

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top