Μάρκετινγκ και δημόσιες σχέσεις. Η σχέση τους και η λειτουργία τους σε εταιρίες τηλεπικοινωνίας

Στάμου, Παναγιώτα (2015) Μάρκετινγκ και δημόσιες σχέσεις. Η σχέση τους και η λειτουργία τους σε εταιρίες τηλεπικοινωνίας. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
DMC100_2015.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (2MB)

Abstract

Το θέμα που διερευνάται στη συγκεκριμένη εργασία είναι: «Μάρκετινγκ και Δημόσιες Σχέσεις. Η σχέση τους και η λειτουργία τους σε εταιρίες τηλεπικοινωνίας.» Οι στόχοι που τέθηκαν αφορούν την γνωστοποίηση των ορισμών και λειτουργιών των δημοσίων σχέσεων και του μάρκετινγκ ξεχωριστά και αφού αναλυθούν και διευκρινιστούν οι δύο επιστήμες να γίνει η σύγκριση αυτών. Εκτός αυτού όμως σημαντικός στόχος είναι να γνωστοποιηθούν οι λειτουργίες τους και η δράση τους στις εταιρίες τηλεπικοινωνίας. Με την χρήση της ποιοτικής μεθόδου, συλλέχθηκαν πληροφορίες από δευτερογενείς πηγές. Συγκεκριμένα, σχετικά με το θεωρητικό πλαίσιο της εργασίας, η ρίζα των πληροφοριών εντοπίζεται στα βιβλία. Ενώ, οι πληροφορίες που χρησιμοποιήθηκαν για την συγγραφή του πρακτικού μέρους απαντούν ως επί το πλείστον στο διαδίκτυο. Συν τοις άλλοις, με στόχο την γνωστοποίηση των δημοσίων σχέσεων και του μάρκετινγκ στη λειτουργία των εταιριών, διεξήχθη συνέντευξη από τις εταιρίες, τα αποτελέσματα της οποίας δεν ήταν και πολύ ικανοποιητικά όπως θα δείτε και στην εισαγωγή. Αυτό συνέβη διότι παρόλη την συνεχή προσπάθεια μου για την συλλογή των συνεντεύξεων από όλες τις εταιρίες, οι περισσότερες αρνήθηκαν να απαντήσουν. Τα συμπεράσματα που προέκυψαν στα πλαίσια ολοκλήρωσης της εργασίας αναφέρονται παρακάτω. Αρχικά, οφείλουμε να αναφέρουμε ότι οι δύο επιστήμες που μελετάμε έχουν διαφορετικό περιεχόμενο και δράση αλλά δεν παραλείπουμε να τονίσουμε και το γεγονός ότι αποτελούν και οι δύο πολύ σημαντικό μερίδιο στις επιχειρήσεις και είναι αλληλένδετες μεταξύ τους. Όσον αφορά τις επιχειρήσεις, διαπιστώνεται από την ανάλυση αυτών ότι σε όλες εντοπίζονται διακριτά τμήματα δημοσίων σχέσεων και μάρκετινγκ, οι δράσεις των οποίων μέσα από το διαδίκτυο άλλοτε φαίνονται και άλλοτε όχι. Έτσι υπάρχει μια αναταραχή ως προς την ενημέρωση του κοινού για τις ενέργειες αυτών ξεχωριστά. Μεγαλύτερο όμως πρόβλημα εντοπίζεται στη δραστηριότητα του τμήματος μάρκετινγκ των εταιριών, καθώς δεν αναφέρεται σε καμία από αυτές ξεκάθαρα η λειτουργία τους. Σε αντίθεση με το τμήμα δημοσίων σχέσεων που σε όλες τις εταιρίες αναφέρονται κάποιες από τις ενέργειες αυτού μέσω του γραφείου τύπου. Τέλος, μπορούμε να αναφέρουμε ότι για την χώρα μας η είσοδος και η λειτουργία των εταιριών τηλεπικοινωνίας υπήρξε πολύ σημαντική, καθώς μέσα από αυτές μπορέσαμε και εμείς όπως και άλλες χώρες να αναπτύξουμε το στοιχείο της επικοινωνίας και να συνεισφέρουμε στην εξάπλωση του διαδικτύου και τη χρήση νέων τεχνολογιών.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Μυλωνά Ιφιγένεια
Uncontrolled Keywords: Μάρκετινγκ, Δημόσιες σχέσεις, Τηλεπικοινωνίες, Διαδίκτυο, Νέες τεχνολογίες, Επιχειρήσεις
Subjects: Δ > Δημόσιες σχέσεις
Δ > Διαδίκτυο (Internet)
Ε > Επιχειρήσεις - Τηλεπικοινωνίες
Μ > Μάρκετινγκ
Τ > Τηλεπικοινωνία
Τ > Τηλεπικοινωνιακά συστήματα
Divisions: Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά)
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 27 Aug 2015 07:42
Last Modified: 27 Aug 2015 07:42
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/7600

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top