Η χρήση των κοινωνικών δικτύων στον αθλητισμό: μελέτη περίπτωσης=The use of social media in sports: a case study

Πατσούρας, Παναγιώτης (2015) Η χρήση των κοινωνικών δικτύων στον αθλητισμό: μελέτη περίπτωσης=The use of social media in sports: a case study. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
DMC97_2015.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (1MB)

Abstract

Η παρούσα εργασία πραγματεύεται την έννοια του αθλητισμού, ως μια δραστηριότητα που συνδέεται, κυρίως, με την καλλιέργεια της άμιλλας και του ευγενούς συναγωνισμού, την τελειοποίηση του σώματος, την ανάπτυξη της επιδεξιότητας, την κραταίωση της δύναμης, την ανάταση του πνεύματος και την εξασφάλιση της υγείας του ανθρώπου. Συγκεκριμένα, ασχολείται με τις νέες τεχνολογίες, που έχουν βοηθήσει κατά πολύ την ανάπτυξη της αθλητικής βιομηχανίας, φέρνοντας στο προσκήνιο νέες ευκαιρίες για την προώθηση του αθλητικού προϊόντος. Η ανάπτυξη του Διαδικτύου και η εξέλιξη των νέων τεχνολογιών, επέφεραν μεγάλες αλλαγές στη φύση και την οργάνωση της σύγχρονης επικοινωνίας. Στον αθλητισμό, η μεγαλύτερη πτυχή της εξέλιξης είναι οι πολύπλευρες δυνατότητες των νέων τεχνολογιών και του Διαδικτύου, που δημιουργούν και ενδυναμώνουν online κοινότητες καταναλωτών. Η συμπεριφορά του καταναλωτή (φιλάθλου) και η κατανόησή τους είναι στο επίκεντρο των δράσεων των επαγγελματιών του αθλητισμού, που ολοένα και περισσότερο εισάγουν τις νέες τεχνολογίες για την προσέγγιση της συγκεκριμένης αγοράς, βελτιώνοντας την εμπειρία του αθλητικού προϊόντος και σχεδιάζοντας εξελιγμένες στρατηγικές μάρκετινγκ για το αθλητικό προϊόν. Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να διερευνήσει σε βάθος την αναπτυσσόμενη αντίληψη των στελεχών του επαγγελματικού αθλητισμού στην Ελλάδα για τη σημασία της χρήσης των κοινωνικών δικτύων στη στρατηγική επικοινωνίας και προβολής του επαγγελματικού αθλητισμού, συγκεκριμένα θα ασχοληθεί με την μελέτη περίπτωσης της Κ.Α.Ε. και Π.Α.Ε. του Παναθηναϊκού, όπου θα γίνει τηλεφωνική επικοινωνία με τους υπεύθυνους των κοινωνικών δικτύων και τους διευθυντές Μάρκετινγκ. Επίσης, θα γίνει ανάλυση περιεχομένου των κοινωνικών δικτύων της Κ.Α.Ε. και Π.Α.Ε. του Παναθηναϊκού όσον αφορά της δημοσιεύσεις που έγιναν τον μήνα Ιανουάριο του 2015 και την απήχηση που είχαν στο φίλαθλο κοινό.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Μυλωνά Ιφιγένεια
Uncontrolled Keywords: Αθλητισμός, Διαδίκτυο, Νέες Τεχνολογίες, Κοινωνικά δίκτυα, Τηλεπικοινωνίες, Μάρκετινγκ, Π.Α.Ε. Παναθηναϊκός, Κ.Α.Ε. Παναθηναϊκός, Συμπεριφορά καταναλωτή.
Subjects: Α > Αθλητισμός
Δ > Διαδίκτυο (Internet)
Κ > Καταναλωτική συμπεριφορά
Κ > Κοινωνικά δίκτυα
Μ > Μάρκετινγκ
Divisions: Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά)
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 27 Aug 2015 09:12
Last Modified: 27 Aug 2015 09:12
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/7604

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top