Τα Μ.Μ.Ε. και τα πολιτικά κόμματα: πως τα μέσα ενημέρωσης προέβαλλαν τις θέσεις των κομμάτων την περίοδο της ελληνικής οικονομικής κρίσης

Παπαδοπούλου, Βασιλική (2015) Τα Μ.Μ.Ε. και τα πολιτικά κόμματα: πως τα μέσα ενημέρωσης προέβαλλαν τις θέσεις των κομμάτων την περίοδο της ελληνικής οικονομικής κρίσης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
DMC32_2015 .pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (867kB)

Abstract

Τα πολιτικά κόμματα έχουν αποκτήσει σχέσεις αλληλεξάρτησης με τα κανάλια και γενικότερα με τα μέσα επικοινωνίας. Η παρούσα εργασία επικεντρώθηκε στη σχέση αλληλεξάρτησης που υπάρχει μεταξύ της κοινής γνώμης - των μέσων μαζικής ενημέρωσης - του καθορισμού της θεματολογίας αυτών και του πολιτικού συστήματος και την παρουσίαζει μέσα από έννοιες και από το ρόλο της τηλεόρασης και του τύπου στη διεξαγωγή πολιτικών διαδικασιών. Πραγματοποιήθηκε έρευνα, η οποία αναφέρεται στον τρόπο που τα κανάλια αναλύουν και παρουσιάζουν τις θέσεις των κομμάτων για τα γεγονότα που διαδραματίστηκαν τη χρονική περίοδο 18 Μαρτίου μέχρι 20 Ιουνίου 2011. Επίσης, αναλύεται η σχέση των δημοσιογράφων με την πολιτική με αναφορά στην εκπομπή "27 της Ευρώπης" του Κώστα Αργυρού. Τέλος, παρουσιάζονται τα συμπεράσματα της έρευνας τα οποία δείχνουν τη σχέση μεταξύ πολιτικών κομμάτων και μέσων επικοινωνίας.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Δεληγκιαούρη Αναστασία
Uncontrolled Keywords: Μ.Μ.Ε., Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης, Πολιτικά κόμματα, Πολιτική, Οικονομική κρίση
Subjects: Μ > Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης - Ελλάδα
Ο > Οικονομική κρίση
Π > Πολιτική
Divisions: Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά)
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 07 Sep 2015 08:10
Last Modified: 07 Sep 2015 08:10
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/7672

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top