Οι δημόσιες σχέσεις και η επικοινωνία στην περίπτωση των εταιρειών πληροφορικής που λειτουργούν ως franchise

Στάμου, Αναστασία (2015) Οι δημόσιες σχέσεις και η επικοινωνία στην περίπτωση των εταιρειών πληροφορικής που λειτουργούν ως franchise. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
DMC26_2015.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (1MB)

Abstract

Στο πρώτο κεφάλαιο της εργασίας, γίνεται μια αναφορά στον ορισμό «δημόσιες σχέσεις» και στον ορισμό «επικοινωνία». Παρουσιάζεται ο τρόπος με τον οποίο λειτουργεί ο τομέας των Δημοσίων Σχέσεων καθώς επίσης και τα είδη της επικοινωνίας. Στο δεύτερο κεφάλαιο αναφέρονται και αναλύονται τα μέσα που χρησιμοποιεί ο τομέας των Δημοσίων Σχέσεων τα οποία σχετίζονται και με τα μέσα επικοινωνίας. Το τρίτο κεφάλαιο αφορά το κυριότερο μέρος του τμήματος των Δημοσίων Σχέσεων το οποίο είναι η διαδικασία της επικοινωνίας προχωρώντας στην ανάλυση των φάσεων αυτής της διαδικασίας. Το τέταρτο κεφάλαιο αναφέρει και αναλύει ορισμένα από τα σύγχρονα μέσα τα οποία χρησιμοποιούν οι επιχειρήσεις για να επικοινωνήσουν με το καταναλωτικό κοινό τα οποία δεν είναι άλλα από τα γνωστά «Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης». Τέλος, στο πέμπτο κεφάλαιο παρουσιάζονται τρεις μελέτες περίπτωσης των εταιρειών Public, Multirama και Apple οι οποίες έχουν μεγάλη απήχηση στο καταναλωτικό κοινό.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Σίσιας Γεώργιος
Uncontrolled Keywords: Δημόσιες σχέσεις, επικοινωνία, εταιρείες πληροφορικής, κοινωνικά δίκτυα, Public, Multirama, Apple
Subjects: Δ > Δημόσιες σχέσεις
Ε > Επιχειρήσεις - Δίκτυα υπολογιστών
Ε > Επιχειρήσεις - Πληροφορική
Κ > Κοινωνικά δίκτυα
Divisions: Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά)
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 07 Sep 2015 11:45
Last Modified: 07 Sep 2015 11:47
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/7677

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top