Απόψεις των Ελλήνων καταναλωτών απέναντι στις διαφημίσεις. Συγκριτική μελέτη της τηλεοπτικής και της διαφήμισης στο facebook

Καψάλη, Ιωάννα (2015) Απόψεις των Ελλήνων καταναλωτών απέναντι στις διαφημίσεις. Συγκριτική μελέτη της τηλεοπτικής και της διαφήμισης στο facebook. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
DMC6_2015 .pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (2MB)

Abstract

Διαφήμιση είναι μια διαδικασία κατά την οποία γνωστοποιείται στον καταναλωτή ένα προϊόν ή μια υπηρεσία με σκοπό να επηρεασθεί η τελική του αγοραστική απόφαση θετικά ως προς το συγκεκριμένο προϊόν ή τη διαφημιζόμενη υπηρεσία. Η διαφήμιση είναι ένα από τα στοιχεία του μίγματος μάρκετινγκ μιας επιχείρησης, είναι εξίσου σημαντικό, όπως τα υπόλοιπα στοιχεία του μίγματος μάρκετινγκ, όπως είναι οι δημόσιες σχέσεις, οι προσωπικές πωλήσεις και η προώθηση πωλήσεων. Τα μέσα προβολής μιας διαφήμισης είναι ποικίλα, τα κυριότερα εξ αυτών, ο έντυπος τύπος, το ραδιόφωνο, η τηλεόραση και το διαδίκτυο. Σκοπός της παρούσας έρευνας ήταν να διερευνήσουμε τις αντιλήψεις των καταναλωτών απέναντι στις διαφημίσεις, τηλεοπτικές και ηλεκτρονικές και συγκεκριμένα, πως διαφοροποιούνται οι καταναλωτές απέναντι στις τηλεοπτικές διαφημίσεις και τις διαφημίσεις που παρακολουθούν στο Facebook. Για τις ανάγκες της παρούσας έρευνας χρησιμοποιήθηκε ποσοτική έρευνα εφόσον έπρεπε να διερευνηθούν οι απόψεις μιας μεγάλης μερίδας ατόμων και αυτές να ελεγχθούν με τη χρήση στατιστικής ανάλυσης διάφοροι στατιστικοί στόχοι. Το γενικότερο συμπέρασμα ήταν ότι η στάση των καταναλωτών ως προς τις τηλεοπτικές διαφημίσεις είναι περισσότερο θετική, συγκριτικά με τη στάση τους ως προς τις διαφημίσεις του Facebook, καθώς φαίνεται ότι θεωρούν ότι οι πληροφορίες που δίδονται στις τηλεοπτικές διαφημίσεις είναι πιο έγκυρες και πιο έγκαιρες συγκριτικά με τις πληροφορίες που δίδονται μέσα από τις διαφημίσεις στο Facebook. Επιπλέον, στις τηλεοπτικές διαφημίσεις, οι καταναλωτές δίνουν μεγαλύτερη προσοχή, ενώ τις θεωρούν πιο αποτελεσματικές ως προς την επιρροή που έχουν στην τελική αγοραστική τους απόφαση.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Τριανταφυλλίδου Αμαλία
Uncontrolled Keywords: Διαφήμιση, διαδίκτυο, τηλεόραση, Facebook, συμπεριφορά καταναλωτών, αποδοτικότητα διαφημίσεων
Subjects: Δ > Διαδίκτυο (Internet)
Δ > Διαφήμιση
Κ > Καταναλωτική συμπεριφορά
Κ > Κοινωνικά δίκτυα
Divisions: Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά)
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 09 Sep 2015 09:34
Last Modified: 09 Sep 2015 09:34
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/7698

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top