Η έρευνα αγοράς στο ελληνικό διαδίκτυο

Σιδηρόπουλος, Παναγιώτης (2009) Η έρευνα αγοράς στο ελληνικό διαδίκτυο. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
IT52_2009.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (2MB)

Abstract

Η Έρευνα Αγοράς αποτελεί πεδίο του μάρκετινγκ που συνίσταται στη συλλογή, ταξινόμηση και επεξεργασία στοιχείων σχετικά με τις ανάγκες και προτιμήσεις των καταναλωτών για ορισμένα προϊόντα η υπηρεσίες , τις συνθήκες που επικρατούν στην αγορά, τα ανταγωνιστικά προϊόντα και την αγοραστική τους πορεία. Η αξιοποίηση των συλλεγόμενων στοιχείων συμβάλλει στην αποτελεσματικότερη προώθηση προϊόντων και υπηρεσιών. Το Διαδίκτυο (ΊΝΤΕΡΝΕΤ) είναι ένα διεθνές δίκτυο που αποτελείται από εκατομμύρια κόμβους στους οποίους βρίσκονται πληροφορίες, δίνοντας την δυνατότητα σε εκατομμύρια ανθρώπους σε όλο τον κόσμο να επικοινωνούν μεταξύ τους και να μοιράζονται πληροφορίες. Ο χώρος του ηλεκτρονικού εμπορίου αποτελεί ένα δυναμικό τομέα της οικονομίας που δεν χρειάζεται απαραίτητα μεγάλες επενδύσεις , αλλά οραματισμό, γνώση και πολύ δουλειά. Ο έντονος ανταγωνισμός των επιχειρήσεων στον καινούργιο χώρο του Διαδικτύου και του Ηλεκτρονικού Εμπορίου αναδεικνύει την αναγκαιότητα της Έρευνας Αγοράς. Κάθε επιχείρηση του Διαδικτύου μπορεί με ίδιες δυνάμεις ή με τη συνεργασία επαγγελματιών (εταιριών ) Έρευνας Αγοράς να σχεδιάσει και να διενεργήσει Έρευνα μέσω Διαδικτύου. Η Έρευνα Αγοράς στο χώρο του ηλεκτρονικού εμπορίου περιλαμβάνει Έρευνες Τμηματοποίησης της Αγοράς(Market Segmentation)n online έρευνες αγοράς, Παρακολούθηση των Κινήσεων των Πελατών στο Διαδίκτυο , Εξόρυξη Δεδομένων (Data Mining) kai μέσω ευφυών πρακτόρων. Οι έρευνες του e-business forum και της e-metrics στο Ελληνικό Διαδίκτυο , καταγράφουν μια αυξανόμενη χρήση του Διαδικτύου και για διενέργεια ηλεκτρονικών συναλλαγών.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Παπαδοπούλου Όλγα
Uncontrolled Keywords: Έρευνα αγοράς, Ηλεκτρονικό εμπόριο, Διαδίκτυο, Επιχειρήσεις, Μάρκετινγκ
Subjects: Δ > Διαδικτυακό μάρκετινγκ
Ε > Έρευνα αγοράς
Η > Ηλεκτρονικό εμπόριο
Divisions: Πρώην Αυτόνομα Τμήματα > Τμήμα Διεθνούς Εμπορίου (Καστοριά)
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 30 Sep 2015 09:12
Last Modified: 30 Sep 2015 09:12
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/7733

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top